februar 2016 (kajasagenes)

sunny copenhagen

Dato: 28.02.2016 Klokken: 18:26 Kommentarer: 4

Noen bilder fra den siste dagen i København. Denne dagen var vi ute i gatene før klokken slo ti, for å bruke de siste timene godt føt jeg måtte sette meg på flyet hjem til Bergen. Denne dagen var det helt nydelig vær i København og jeg fikk skikkelig vårfølelse av å traske i gater og kjenne solen varme. Lengter tilbake til denne dagen enda.

Denne dagen tok vi turen mot Strøget til fots. Dette var veldig lurt ettersom det er mye lettere å bli kjent med en by til fots evv ved ulike former for kollektivtransport. Med metro reiser man under bakken og jeg hadde ikke peilig på hvor det ene låg i forhold til det andre. Den siste dagen lærte jeg med andre ord alt jeg kan av hvor ting befinner seg i København. :-P

Vi gikk blant annet forbi den kjente fornøydelsesparken Tivoli. Tivoli holder for øyeblikket stengt, og opner når sesongen starter i starten av april. Hit vil jeg virkelig tilbake til når været blir varmere og sesongen er i gang. Det virker så koselig der. Så mye å se og oppleve. :-)

Vi gikk deretter forbi rådhusplassen og dukket til slutt opp i Strøget. Klare for å krysse ut de siste butikkene på shoppinglista.

Vi var blant annet innom Stilleben. En utrolig fin interiørbutikk som er verdt ett besøk om man befinner seg i København.

Hit vil jeg gjerne tilbake når jeg skal innrede min egen leilighet.

Etter litt trasking endte vi opp med hver vår belgiske vaffel med smeltet nutella oppå. Dette var like godt og mektig som det ser ut som. Great way to start the week!

Vi tok også turen innom det populære bakeriet La Glace. Her solgte de så mye godt!

Vakre Højbro Plads i nydelig vårvær.

Med nye poser i hendene forlot vi de vakre bygningene i Strøget og gikk hjemover for å plukke opp kofferten og ta toget til flyplassen.

Denne to mest effektive timene jeg har hatt på lenge. Vi fikk sett så mye. Dersom været tillater det vil jeg virkelig anbefale dere å gå til fots i denne vakre byen.

the black cap

Dato: 28.02.2016 Klokken: 10:51 Kommentarer: 0

Caps fra Gina Tricot / Bukse fra Dr. Denim / Kåpe fra Bikbok / Klokke fra Daniel Wellington / Sjal fra Acne / Boots fra Din Sko / Veske fra Marc Jacobs

God søndag alle sammen! Jeg har hatt en superdeilig helg så langt, med avslapping og koselig besøk av min søster og min lille nevø. Han er blitt så stor! Startet å krabbe og snakke som bare det, og er enda like blid. Vi spiste en koselig frokost hjemme hos oss før vi dro til sentrum for litt småshopping og kos. Innimellom kunne vi skimte solen også. Så deilig! I dag derimot venter skolebøkene på meg. Ikke annet å gjøre enn å sette igang? Senere skal jeg dra med meg kroppen på trening. Det er virkelig blitt dagens lille høydepunk! Håper dere får en fin søndag :-).

sunday sightseeing

Dato: 26.02.2016 Klokken: 15:59 Kommentarer: 2

Noen bilder fra søndagens sightseeingtur i København. København er virkelig en nydelig by som jeg anbefaler alle å besøke. Her er det så mye fint å ta bilde av. Denne søndagen vandret vi i gater og dro til Nyhavn, før vi avsluttet turen på en koselig cafe.

Er det noe danskene er kjent for så er det å sykle. De sykler over alt og alle har sin egen sykkel. Her snakker vi ikke moderne sykler med kule egenskaper, men gamle fine vintage sykler med korg og hele pakka. Åh, kan jeg få en slik?

Vi vandret i mange fine gater omringet av nydelige fargerike bygninger.

Etter en stund fant vi oss en søt liten bakgård med koselige butikke og cafeer. Her fikk vi knipset noen bilder.

Min fine venninne, Helle, som ikke var helt i strøk denne helgen jeg besøkte henne, men som ikke lot det stoppe oss i å ha en superfin helg sammen.

Vann til munn etter å ha kikket inn vinduet til dette bakeriet.

Deretter dro vi til Nyhavn. Københavns vakre havn med så mange fine bygninger. Her fantes koselige cafeer som solgte is i vaffelkjeks og restauranter for de som trenger påfyll av "skikkelig" mat. Hit vil jeg så gjerne tilbake til sommerstid. Da skal visst hele havnen være fylt med mennesker som nyter sommerværet og slikker is.

Jeg har enda noen bilder å poste, og håper dere fotsatt synes det er gøy å se bilder fra turen og slik bli litt kjent med København gjennom bloggen min. Ønsker dere en fin fredag og en riktig rod helg. :-)

heading outside

Dato: 25.02.2016 Klokken: 16:34 Kommentarer: 2

Noen bilder fra søndagen, på vei ut døren for å bli kjent i København. Denne lille kroken ble fort en favoritt på rommet til Helle som jeg forelsket meg i. Måtte selvfølgelig knipse noen bilder av den superkule stolen! Slike stoler er så fine, og ikke minst behagelige. Tror jeg må skrive opp noen stoler av denne typen på min ønskeliste til den gang vi kjøper leilighet.

Kåpen min er fra Bikbok, skinnbuksen er fra Vero Moda og skoene er fra Din Sko

Nå er jeg på vei ut døren, her står min første yogatime på planen. Det kan bli morro! Yoga er noe jeg lenge har hatt lyst å teste ut, sånn skikkelig og ikke bare hjemme i stua. Jeg drog med det med meg enn venninne og i dag skal vi på yoga. Etter tre dager med styrketrening skal det bli godt med en annen form for trening kjenner jeg. Kroppen er så stiv og støl. Kanskje yoga blir en ny favoritt på treningsfronten? Det får tiden vise. Ønsker dere en fin torsdag. Nå nærmer helgen seg med stormskritt. Det gledes! Vi snakkes!

fluffy jacket and over the knee boots

Dato: 24.02.2016 Klokken: 20:08 Kommentarer: 7

Jakke fra H&M / Skinnbukse fra Vero Moda / Boots fra Din Sko / Klokke fra Daniel Wellington / Øredobber fra H&M/ Veske fra Marc Jacobs

strøget

Dato: 22.02.2016 Klokken: 22:10 Kommentarer: 5

På bloggen vil det de neste dagene komme litt bilder fra helgen min i København. Jeg synes det er så gøy å knipse bilder når jeg er ute på reis, så nå har jeg mange bilder å dele med dere. Kanskje jeg snikrer sammen en liten mini-guide fra turen? Dette var iallefall ønsket av en leser og jeg skal prøve å få laget ett lite innlegg om denne vakre byen. Til tross for mye regn på lørdagsformiddag tok vi turen ut på shopping i Københavns gater. Er man i Danmarks hovudstad på shopping er Strøget stedet å ta turen. Her finner man alt av butikker, fra dyre lukseriøse merkebutikker til billigkjedene vi alle kjenner til. Strøget har det meste!

Ettersom været ikke spilte helt på lag denne dagen tog vi tog, etterfulgt av metro inn til Strøget. Da vi kom opp fra metroen ble vi møtt av den søteste blomsterbutikken du kan tenke. Her solgte de nydelige roser til en billig penge. Roser er så fint og jeg stod lenge å vurderte om jeg skulle kjøpe med en bukett til Helle som hun kunne ha i leiligheten. Ettersom dette var helt på starten av dagen ente jeg opp med å legge det ifra meg. Litt dumt å måtte drasse på en rosebukett på shopping.

Strøget er virkelig shoppingens Mekka i København. Her finner du alt og utrolig mange skikkelig fine butikker med kvalitetsvarer. Noe jeg virkelig likte med butikkene her var at de var så ryddig og fint utstilt! Bildene ovenfor er fra Samsøe & Samsøe - denne inngangen er jo bare rigtig lækker (som danskene sier). Til Helles store fortvilelse har jeg øvd med på litt dansk denne helgen. Haha, heldigvis ble dansken min kun brukt innenfor husets fire vegger.

Etter trasking inn og ut av den ene fine butikken etter den andre, plasserte vi rumpa på Cafe Norden. Der spiste nachos, kylling og ost dyppet i rømme, salsa og guacamole. Nam så godt det var. Vakre Cafe Norden kan virkelig anbefales!

morgenstund

Dato: 22.02.2016 Klokken: 08:49 Kommentarer: 2

God morgen alle sammen! I dag kikker solen inn fra vinduet og turen min til København går mot sin slutt. Før jeg setter med på flyet hjem, skal vi lage oss litt frokost og ta turen til noen butikker vi glemte å besøke da vi var i Strøket på lørdag. Vil jo helst vært innom alle pålisten før jeg drar :-)

Fra kjøkkenbordet, med utsikt mot bakgården. Skikkelig koselig.

Ønsker dere alle en fin mandag og en god start på uken!

helles rom

Dato: 21.02.2016 Klokken: 19:41 Kommentarer: 3

Er det ett sted jeg virkelig trives her i København er det på rommet til Helle. Helle bor sammen med to andre gutter i ett superfint kollektiv. Litt gammeldags med bakgård og vindu ned til gaten. Med andre ord; jeg stortrives! Akkurat en slik leilighet kunne jeg tenkt meg selv og jeg vet akkurat hvordan jeg ville hatt det. :-) Måtte selvfølgelig knipse noen bilder av Helle sitt fine, stilfulle rom. Take a look!

Velkommen ind.

Sengen er plassert fremfor ett stort vindu som slipper inn mye lys.

Dette fine speilet har Helle funnet på loppemarked. Utrolig hva man kan få tak i brukt. Et slikt ett kunne jeg tenkt meg.

Gamle leiligheter med utskjæringer i taket er så fint.

Et lyst rom med grønne detaljer. Snakk om freshe puter!

Nå skal vi ut og handle inn smågodt til kveldens kosefilm. I dag har vi gått i gatene og vært turister på Nyhavn. Bilder av det får komme i morgen, for nå venter Helle i gangen på meg. Vi snakkes!

good morning from copenhagen

Dato: 21.02.2016 Klokken: 10:50 Kommentarer: 5

Hei og god morgen til alle dere som klikker dere inn her. Dere setter jeg pris på. Ekstra stor pris på etter alt for mange dager uten oppdatering. Uken som har gått har vært så alt for travel på alle fronter. Jeg ville så gjerne komme i havn med alle min to-do´s før jeg pakket kofferten og drog til København. Men noen ganger strekker man ikke helt til på alle områder, og noen ganger får det være godt nok. Jeg kom frem til København på fredags ettermiddag og har siden den tid bare kost meg. Vi har laget og spist mye god mat, shoppet i Københavns gater og jeg har blitt kjent med kollektivmiljøet. Det er jo så koselig!

Dagens frokost Helle disket opp for meg; sesamfrø, gresk yoghurt, frosne bær, rosiner, mandler og kiwi. Så utrolig godt, og ikke minst sunt!

Nå skal vi ut en tur, og forhåpentligvis knipse noen bilder. Jeg gleder meg til å viser dere litt av denne vakre byen!

Nyt søndagen!

københavn

Dato: 16.02.2016 Klokken: 19:43 Kommentarer: 7

Om tre dager vender jeg snuten mot København og min fine venninne Helle, som studerer i denne vakre byen. Skal si jeg gleder meg! Den siste uken har jeg merket at jeg har hatt litt hjemlengsel, og da skal det bli godt å få bytte litt på omgivelsene. Vi skal være turister på sightseeing, teste ut Københavns handlegater og ikke minst, spise mye god mat. Jeg gleder med slik til å se igjen men gode venninne og bli kjent med en ny by. Jeg har selv aldri vært i København før, og bare besøk Danmark i forbindelse med fotballcuper. Jeg har googlet litt og funnet ut noen steder jeg gjerne vil besøke, men listen er enda ikke full, så jeg tar hjertelig imot tips!

Har du vært i København?

smashed avokado

Dato: 13.02.2016 Klokken: 12:03 Kommentarer: 5

God lørdag alle sammen, og riktig god helg! Håper dere alle har fått sovet noen ekstra timer på puten og at kroppen er helt uthvilt og klar for en ny dag. I dag skinner solen gjennom vinduet og jeg ser virkelig frem til å dra kroppen med ut på tur i den kalde vinterluften. Håper dette været blir værende i mange uker fremover. Litt sol gjør så mye på humøret! I dag har jeg tatt opp tirsdagens rundstykker fra frysen og i jeg sitter for øyeblikket og nyter en bedre frokost. Avokado er så godt, og ikke minst supersunt!

Starting the day good.

Denne helgen står ekstra mye lesing på planen ettersom jeg skal ut på reis neste uke. Åh som jeg gleder meg til noen fridager i en ny by med en av mine beste venninner. Nå roper psykologibøkene på meg.

Ønsker dere en riktig fin lørdag! Nyt den!

adding a little jewelry to my ears

Dato: 12.02.2016 Klokken: 16:04 Kommentarer: 5

God fredag alle sammen! I dag skinner solen her i Bergen og det er helg! Åh så deilig. Til tross for nydelig sol ute, som gir meg dårlig samvittighet for å sitte inne, er det iskaldt i skyggen. Lett å la seg lure når man ser solen i vinduskarmen og løper ut i alt for lite klær. Wups. Denne fredagen har jeg lyst å vise noen nyheter i tilbehør-kategorien min. I årevis har jeg måttet stikke nye hål hver gang bundsøredobbene skal på i mai måned. Men den siste tiden har jeg fått øynene opp for litt pynt i ørene. Det er i grunn ganske fint.

Det første paret fikk jeg til jul av venninna mi, Marie, som alltid vet hva hun skal gi meg. Selv om vi har ganske ulik stil treffer hun blink hver eneste bursdag og julegave. Disse øredobbene er fra H&M og er i den perfekte størrelsen for runde ringer. I love.

Det andre paret fant jeg på shopping med Nora her i Bergen. Jeg fortalte henne at jeg kunne tenkt meg ett par med nye øredobber i "gull", formet som en rett strek. Det gikk ikke lengre enn 20 sekunder før hun fant fram dette paret til meg. Dette paret er fra Bikbok og jeg vet de selger lignende blant annet på Glitter. Der kan man få de i ekte sølv, noe som er supert for dere med nikkel-allergi. :-)

Ønsker dere en fin fredag videre. Nyt helgen og alt den bringer ♥

black and grey

Dato: 11.02.2016 Klokken: 15:16 Kommentarer: 4

Trench coat, kjole og genser fra Bikbok/ Caps fra Gina Tricot / Sko fra Din Sko / Klokke fra Daniel Wellington

recipe; grove scones

Dato: 09.02.2016 Klokken: 13:02 Kommentarer: 6

God tirsdag dere! I dager det skikkelig innevær her i Bergen. Regn og surt, med andre ord. Jeg var ferdig på skolen allerede klokken ti og siden den tid har jeg handlet inn til uken og venter for øyeblikket på at rundstykkedeigen jeg har laget, skal heve. Om en liten time kommer nemlig mamma og bestemor på besøk. Vi skal spise lunch sammen, og det tror jeg blir riktig så koselig. Bestemor har ikke vært på besøk før, og det var da ekstra gøy at hun ville komme i dag. Mens jeg venter på besøket tenkte jeg, i dag, å dele en aldri så liten oppskrift med dere. Er det noe jeg har fått dilla på å lage i det siste er det grove scones. Scones er utrolig lett å lage, de trenger ikke heve og er med det gjort på noen få minutter.

Det du trenger:

3 dl sammalt hvetemel
3 dl hvetemel

Slik gjør du:

♥ Smelt smør i en panne. Ta pannen av plata og tilsett melken i panna. Ha deretter den lunka smør/melkeblandingen i en bakebolle. Rør inn bakepulver, sukker og salt. Tilsett mel og elt deigen til den blir smidig.

♥ Del deigen opp ut fra hvor store scones du ønsker. Lag gjerne små "boller" som du flater ut. Stikk deretter små hull i overflaten med en gaffel.

♥ La dem steke på 220 grader midt i ovnen i ca. 12-15 min.

♥ Nyt med pålegg og grønt, eller med cottage cheese og hjemmelaget syltetøy.

Et lite tips! Noe jeg bruker å gjøre er å lage bruke denne oppskriften til å lage pizzabunn. Er man litt ekstra sulten til kvelds eller ønsker å overraske kjæresten med en sunn pizza fungerer denne oppskriften supert. Da lager jeg 2-3 runde pizzabunner av deigen, og lar dem steke i 8-10 minutter før jeg tilsetter fyll. Fyllet består gjerne av pizzasaus, skinke, bacon, pepperoni, ost, pesto, ananas, paprika - her er det bare å velge og vrake. Deretter steker jeg pizzaene i ca. 5 minutter, til du ser osten har smeltet. Så er det bare å nyte en superenkel hjemmelaget mini-pizza.

our apartment

Dato: 07.02.2016 Klokken: 19:18 Kommentarer: 7

Fikk et spørsmål her en dag om jeg kunne vise noen bilder fra leiligheten vår. Dette er noe jeg selv har tenkt lenge å gjøre, så da spørsmålet dukket opp kom jeg frem til at det var på tide å gjøre det. Leiligheten vi i år leier her i Bergen, er en kjellerleilighet med stove og kjøkken i lag, et passe stort soverom og et stort bad. Take a look.

Da jeg var på IKEA for noen uker siden fylte jeg på kaktussamlingen min, med en ny kaktus. Jeg digger kaktuser! De er så enkle og passer til alt.

Da venninnen min Nora var på besøk for to uker siden fikk vi nydelige hvite roser. De er enda like fine der de står på stuebordet.

I stuen har vi også et oliventre. Disse bildene er fra tidligere i høst, for per dags dato er treet uten blader. De falt av i julen da treet ble stående alt for lenge alene uten vann. Jeg krysser fingrene for at treet se lysere dager.

Sofakroken; hvitt med ett hint av sort. Jeg har gått mye frem og tilbake om jeg skal ha flere bilder på hyllen, men akkurat nå; less is more, right ;-).

Noen bilder av kjøkkenveggen. Jeg er veldig glad i det lyse IKEA-kjøkkenet vi har her, med store skuffer og en hylle mellom skapene. Perfekt plass til den nye kjøkkenmaskinen vår fra Kitchen Aid.

Enda flere kaktuser.

Til tross for at jeg er blitt veldig glad i den lille koslige leiligheten våres, gleder jeg med utrolig mye til å kjøpe noe egent. Å kunne bestemme alt fra maling, til møbler og faktisk ha lov til å henge bilder på veggen - høres ganske så fint ut. Vi får se hva fremtiden bringer. Jeg ønsker meg i alle fall en leilighet. :-)

sunday mood board

Dato: 07.02.2016 Klokken: 13:43 Kommentarer: 5

Better days are coming. They are called: Saturday and Sunday.

God søndag, kjære lesere! Håper dere nyter søndagen fult ut, enten om det er på fjelltur, i sofakroken eller med fastelavens bollebaking. Vi dropper fastelavens tradisjonen i år ettersom magen enda verker etter helgens godbiter. Begrensinger, hva er det? Denne søndagen har jeg samlet sammen noen weheartit-favoritter fra den siste tiden. Alle bildene finner du ved å klikke på ett av bildene. Søndager er gode å ha, da planlegges ukens treninger, to-do´s og sunne måltider, kreftene samles og kroppen er klar for en ny og travel uke. Vi trenger slike dager. Utenfor er det grått og vått, og jeg ser frem til å tilbringe dagen min inne med god samvittighet. Om en liten time skal jeg dra med godismagen på trening for ukens femte og siste økt. På søndager kjører jeg gjerne en fullkroppsøkt, men i dag tror jeg at jeg skal la armene hvile. De er så støle og såre etter fredagens økt.. Auu, haha. Ønsker dere en super søndag!

Hva bruker du søndagen din på?

let´s kickstart the weekend

Dato: 05.02.2016 Klokken: 13:11 Kommentarer: 4

God fredag, finfolk! Hvordan står det til med dere i dag? Det er endelig fredag og jeg gleder meg svært til å hive fredagspizzaen i ovnen og plante føttene i sofaen, når kvelden nærmer seg. Men før den tid har jeg en så aldri liten to-do-liste for dagen samt en svett økt på treningssenteret før det er helt helg. For noen dager siden mottok jeg mitt tredje magasin av ShapeUp, som jeg har startet å abonnere på. Hele abonnementet fikk jeg i julegave fra en snill bonus-tante. Det er virkelig en super julegave, som gir mye treningsinspirasjon og motivasjon i det nye året.

Denne utgaven var det inspirerende Katarina Sollid som covret forsiden. Hun har allerede fått seg en ny følger på instagram. Snakk om sprek og blid jente!

I dag står en armøkt på treningsplanen min og kjenner jeg meg selv rett vil jeg ha problem med å opne kjøleskapet de neste dagene haha. Når jeg trener styrke bruker jeg for tiden mine Nike Kaishi Run sko. Disse er de beste Nike skoene jeg har, og gir god støtte med demping. Sålen er ruglete, og utrolig behagelig å gå på. De veier heller ingen ting. Helt klart til å anbefale! Da jeg var i Polen i desember kjøpte jeg med ett par til både Petter og til broren min. Vil tro de er like glad i dem som meg. :-D

Nå venter treningssenteret på meg. Ønsker dere en fin fredag og en riktig god helg!

pink roses

Dato: 04.02.2016 Klokken: 19:33 Kommentarer: 6

Like etter jeg hadde postet gårsdagens innlegg ringt min kjære mamma, og lurte på om jeg var hjemme og hadde tid til et lite besøk. Jeg hadde helt glemt at hun var i Bergen denne dagen, ettersom hun tidligere hadde fortalt at hun ikke hadde tid til å møtes. Men ett lite overraskelsesbesøk fikk hun presset inn, likevel. Ikke nok med besøk på onsdagskvelden, hun hadde også med seg en pose med matvarer og en bukett med nydelige roser. I den fineste rosa fargen. Ikke verst å være student når man har slike fine foreldre.

Vi fikk catchet up og det var så godt å se henne igjen. Det er det for så vidt alltid. Mamma er en av mine nærmeste venninner. En person som alltid har tid til meg og alt jeg lurer på, alle de små tankene mine og alt jeg må få ut. En slik mamma er god å ha. Heldigvis er hun og resten av familien bare en snap eller telefonsamtale unna. De er også veldig flinke til å reise på besøk, noe som jeg setter så stor pris på.

Ønsker dere en fin torsdagskveld videre ♥

sunn muffinsfavoritt

Dato: 03.02.2016 Klokken: 18:25 Kommentarer: 5

God onsdag, alle sammen! Allerede "halvveis" i uken. Helgen nærmer seg med stormskritt. Selv om kroppen ikke var klar til å stå opp i morges har jeg hatt en strålende onsdag med effektivt skolearbeid og en svett treningsøkt. Solen har til og med vist seg inni mellom sluddbyene vi har hatt i dag. Bra onsdag!

I hadde jeg skikkelig cravings på noe søtt. Det er ikke alltid like enkelt å dempe dette søtsuget, når man samtidig prøver å holde kostholdet sunt. Jeg endte opp med å lage mine kjære blåbærmuffins som jeg er så glad i. Å teste ut nye oppskrifter er alltid gøy, men likevel har jeg en tendens til å falle tilbake på mine favoritter når jeg skal bake eller lage mat. Disse er sunne og gode og kan nytes midt i uken. Slik mat digger jeg.

Perfekt til kveldskos, mellommåltid eller etter trening. Både mettende og veldig gode, med mye havre og fiber.

Oppskriften finner du her!

Er du ikke så glad i blåbær kan du alltids bytte det ut med andre bær, eller noen biter 70 % mørk sjokolade. Det er også veldig godt. Eller å blande både blåbær og mørk sjokolade - nam!

Nå har Petter dratt på trening og jeg har litt husarbeid å krysse av listen, før det står indisk middag på planen i dag. Nam, mat er så godt! Ønsker dere en fin onsdag videre!

mandag og ett antrekk

Dato: 01.02.2016 Klokken: 22:54 Kommentarer: 5

kåpe fra Zara / genser fra SinSay / skinnbukse fra Vero Moda / Sjal fra Holzweiler / boots fra Din Sko / veske fra Marc Jacobs

Ett antrekk fra uken som var. Var litt usikker på om jeg i det hele tatt skulle poste dette antrekket, ettersom jeg føler jeg går i det samme hele tiden. Jeg er for øyeblikket smålei mine egne antrekk, og det vil jeg tro dere er også. Vel, jeg får bli litt bedre på det punktet der. Det er jo mandag og ny måned, og en ganske fin mulighet til å starte "på nytt" igjen. Jeg har i alle fall kommet godt i gang med treningen denne uken. I dag stod det bein på timeplanen og en tung og svett økt ble det. Forrige uke fikk jeg presset inn fem økter, noe som var så deilig! Treningsmotivasjonen er på topp - det gir meg så mye!

Håper dere har hatt en super start på uken!