(kajasagenes)

our trip through my phone

Dato: 23.12.2016 Klokken: 10:53 Kommentarer: 3

Processed with VSCO with f2 preset

Sunday shoppin - utprving av min nye vinterkpe.

Etter en hel dag p kjpesenter dro vi for spise middag 22.25. Det var vel litt i det seneste laget, men vi slapp heldigvis inn og fikk servert den beste burgeren man kan tenke seg. S god!

Mandagen vknet vi til sol over byen og temperaturer p minussiden - virkelig fint vintervr.

Frokost tid - denne dagen testet vi ut en ny frokostcafe ved navnet "Cafe Liberta". Her var det s koselig spise med kjempegod mat, vi snakker skikkelig engelsk frokost med alt man kan tenke seg, samt god kaffe og milkshake. Vi testet blant annet ut Oreo-milkshaken og den var kjempegod! Neste gang vi er i Gdansk igjen skal vi helt klart innom her igjen.

Sol i vakre Gdansk.

To selfier; p vei til frisren.

Ny runde med julegaveshopping / De fineste julekulene.

Kortere hr og lysere lokker - forandring fryder.

Sightseeing i Gamlebyen.

Julemarkedet p torget. S koselig med lys, karuseller og pariserhjul.

Det store hjuletreet i hovedgaten p kveldstid. Glitrende og fint!

Den ene kvelden bestilte vi take-away fra en pizzarestaurant oppe i gaten, og tok med oss denne tilbake til hotellrommet. Dette var en av de beste avgjrelsene vi gjorde p denne turen. Da sg vi film og koste oss med pizza i hotellsengen.

Waving the selfie flag.

Frokost p Lookier Cafe - how yum!

Den siste kvelden bestilte vi bord p Goldwasser restaurant. Dette er en veldig fin restaurant som serverer en nydelig biff. Helt klart byens beste, spr du meg. Dette ble en veldig fin avslutting p den flotte turen vi hadde.

Avreise; hjem til jul.

jul i gdansk

Dato: 20.12.2016 Klokken: 13:58 Kommentarer: 2

To av formiddagene vre i Gdansk brukte vi p tusle rundt i det fine, kalde vintervret med kameraet rundt halsen. Da knipset vi bilder av denne vakre byen vi begge er blitt s glad i.

Det liker s godt med Gamlebyen i Gdansk er at hver bygning er noe for seg selv, med vakre utsmykninger, farger og store pene vindu. Det er en fryd knipse antrekksbilder der nede.

Videre tok vi turen til Mariacka gaten like ved Maria kirken. I denne gaten selger de s mye forskjellig og her finnes ogs koselige kafeer. Ekstra fin var den n som den var pyntet til jul.

Mitt flotte reiseflge, Marie. Vi har nrmest laget vr egen tradisjon om dra ned til Polen hver jul (og sommer og vinter - haha), og n har vi vrt der sammen hele fem ganger og vi blir ikke lei.

Ogs hovedgaten, Dlugi Targ, var s fint pyntet til jul. Se det store fine juletreet. Da mrket senket seg om ettermiddagen, var det s fint vandre her - nesten helt magisk.

Fargerike vegger er alltid en favoritt!

Etter en god frokost-lunch p Lookier var solen sttt opp, noe som var s godt da vi kunne kjenne den varme i den kalde luften. Vi tok turen innom julemarkedet p torget. Til tross for at det ikke var srlig mye finne, for vr del, i bodene, er det alltid veldig koselig titte og bare vre p julemarkedet i seg selv.

Vi snakkes!

LagreLagre

hel

Dato: 28.08.2016 Klokken: 18:48 Kommentarer: 3

Den siste hele dagen vr i Gdansk, oppskte vi strandliv og varme p den fine ya Hel. Halvya har vi aldri beskt fr og den viste seg bli en skikkelig fin avslutting p turen vr.

For komme seg til Hel fra Gdansk tok vi ferje i nrmere to timer. Litt lang til bruke p reising kanskje, men vi hadde med frokost p ferja og spillekort s ventetiden gikk fort som bare det. Spesielt for Marie som utkonkurrerte meg i idioten, hele seks ganger. Vel, Marie hadde i alle fall en fin ferjetur. Hehe.

Da vi ankom ya gikk vi kikket i gatene og la deretter ut p jakt etter drmmestranda. Jeg hadde ftt inntrykket av at Hel skulle ha en kilometers lang strand langs ya, og etter litt leting og litt hjelp fra enn innbygger fant vi ut at denne drmmestranda faktisk fantes.

S nydelig g langs stranden og se utover havet.

Vakre Marie

Strandliv med den hviteste sanden og de minste sandkorna jeg har vrt borti. Her ble vi liggende i timesvis mens solen gjorde kinna lyserderde - s avslappende. Ett lite glimt av syden sier man ikke nei takk til, og det viste seg at vi var utrolig heldig med vret og timingen.

Denne stranden gir litt Home and Away vibber, spr du meg, som ivrig H&A tilskuer gjennom hele barneskolen.

Temperaturen var perfekt til sole seg i, men noe bading ble det nok ikke. Det var vi ikke tffe nok til, men litt vassing i vannkanten
fikk vi til.

Smforelsket i denne lyserosa bodyen fra Bershka. Funket som badedrakt gjor den og!

For en fin dag!

sunny days in gdansk

Dato: 23.08.2016 Klokken: 21:17 Kommentarer: 4

Litt bilder fra turen til Gdansk. Vi var utrolig heldige med vret, sol og 18 - 26 grader - da kan man ikke klage. Gamlebyen i Gdansk er alltid like fin beske, og spesielt p sommertid. Da krydrer byen av folk og restaurantene har tatt turen ut i gatene.

Ett antrekk.

Sneakers er alltid ett godt alternativ. Bde p sightseeing og timesvis shopping!

Vakre Marie!

Ett annet antrekk.

Etter en utrolig gyal og morsom uke er fadderuken omsider over og jeg skal innrmme at litt godt var det. En uke full av aktiviteter og alkohol er veldig gy det, men det kaaan bli slitsomt mot slutten. Sant skal grsdagens frste dag p skolen hit me hard. I dag er jeg sofaliggende med feber og forkjlelse. Med pensumbkene liggende ulest og skrikende ved siden av meg. Fysj, krysser fingrene for en bedre dag i morgen. Haha! nsker dere en fin tirsdagskveld!

gdansk eye

Dato: 14.08.2016 Klokken: 21:01 Kommentarer: 4

Ett knippe bilder fra den ene kvelden vr i Gdansk. Take a look!

Klar for en kveld i den vakre gamlebyen i nye high heels.

Mitt vakre reiseflge og en av mine aller beste venner, Marie.

I bodene nede langs elva solgte de hatter av alle slag og Marie mtte selvflgelig teste en hatt og fire. Alt kler den smukke.

Denne kvelden tok vi turen opp i Gdansk eye. Det gjorde vi sist for to r siden, den frste gangen vi beskte vakre Gdansk. Da hadde vi en utrolig fin tur i hjulet med den flotteste solnedgangen over byen. Virkelig til anbefale, kanskje spesielt for kjrestepar?

Selv om den rosa himmelen hadde forsvunnet p turen opp, hadde vi en veldig fin tur i hjulet.

S vakker!

Deretter off to vr nye burger favoritt i Gdansk; Original Burger. Der hadde de s store og s gode burgerer og fries. Dette til en sikkelig billig penge. Helt klart verdt en tur innom.

bulgaria through my phone

Dato: 27.07.2016 Klokken: 19:15 Kommentarer: 5

21:06, sndag - den vakreste solnedgangen from above.

09:25, mandag - stranddag! Be nice or get out.

Processed with VSCO with f2 preset

20:25 - den vakre gamlebyen i Nessebar.

09:51, tirsdag - ready for the pool.

19:35 - cozy outfit.

14:36, onsdag - en lat morgen ved bassenget. Savner muligheten til legge seg her hver morgen. Aah det var livet!

19:18 - en selfie og to, med den hvite sommerkjolen p.

20:49

12.02, torsdag - stranden. Her var det langgrunt og bedetemperaturen var helt perfekt.

Processed with VSCO with f2 preset

10.34, fredag - en morgenkt p balkongen etterfulgt av ste drikker ved bassengkanten.

19:16 - gamlebyen, en tur rundt ya.

19:27

13:17, lrdag - nyyt!

20:05 - vakkert!

20:18 - my hubby bubby.

20:49, nyter siste kvelden i gamlebyen, med god mat og havutsikt.

17:37, sndag - p dagstur til Burgas.

18:10 - strendene i Burgas.

Takk for denne gang, Bulgaria!

Noen (mange) bilder tatt med mobilen fra ferieturen vr til Bulgaria. Synes selv slike innlegg med mobilbilder er litt mer personlig og kan vre veldig koselig lese. Jeg knipset noks lite med kameraet p turen, men heldigvis tok jeg en hel del bilder med mobilen. Det var det siste fra denne ferieturen og jeg er tilbake i full jobb og travle ettermiddager. Heldigvis er det ikke s alt for lenge til neste ferietur. Da blir det venninnetur, shopping, gode matopplevelser og full avslapping i Polen. Cant wait.

19:53

Dato: 23.07.2016 Klokken: 22:49 Kommentarer: 3

19:53 in Old town Nessebar, july 13.

En vakker solnedgang i gamlebyen i Nessebar. Slik var kveldene i Bulgaria s og si hver dag. S nydelig fint. Denne helgen tilbringer jeg p hyttetur med familien til Petter p Fjelberg. Her nyter vi den norske sommeren med btliv, god mat, bading og sol. Her har sola skint p nesetippen hele dagen og temperaturen har vrt helt opp i 23 grader. S deilig! Etter en tur i boblebadet str n en sen middag med grilling p menyen. nsker dere en fin lrdagskveld videre.

nessebar

Dato: 20.07.2016 Klokken: 14:44 Kommentarer: 2

Hei hei, kjre lesere. N m jeg si dere har vrt tolmodige med meg, og denne lille uken med bloggfri har virkelig vrt deilig. kunne ta helt fri fra macn, kameraet og bloggen var ganske fint nr man frst er p sydentur. N er vi hjemme igjen fra Bulgaria etter en uke med varme og avslapping. Vi har virkelig hatt en superfin kjrestetur og til tross for at kameraet ble lite brukt har jeg knipset noen f biler jeg gjerne vil dele med dere n i ettertid. Jeg har aldri vrt i verken Sunny Beach eller Bulgaria fr, s det var veldig gy reise til et nytt sted og oppleve et nytt land. De som kjenner til eller har hrt om Sunny Beach tenker nok alkohol, varme, strender og festing. Og det kan jeg skrive under p. Sunny Beach er stedet reise p vennetur for en gyal uken med soling om dagen og festing p klubber p natta. Inne i Sunny Beach er hovudgaten full av klubber, dukenede musikk og diskolys. For oss som kanskje har lagt vre strste fest-tider litt bak oss, var det veldig deilig kunne ta bussen til den rolige gamlebyen Nessebar. Her er atmosfren veldig ulike Sunny Beach, kelnerene er hyggeligere og byen finere. Veldig greit at man kan slik velge hva man nsker f ut av ferien, og dra dit man nsker tilbringe kvelden.

Gamlebyen i Nessebar er en liten y i utkanten av Nessebar, en liten busstur p 20 minutter fra det populre feriestedet Sunny Beach. Byen er utrolig koselig og virkelig til anbefale dersom man besker Sunny Beach eller Nessebar og nsker en rolig, mer avslappet atmosfre. Her tilbrakte vi fire av syv kvelder.

En av kveldene endte vi opp med g rundt hele ya. Da gikk man langs havet og strendene og fikk slik se alle sidene av ya. Vi gikk blant annet forbi en skikkelig kul restaurant som var p et gammelt skip. Utrolig kult! Her var servitrene utkledd som seilerer og kapteiner. En gyal plass spise for kvelden dersom man har barn, kan jeg tenke meg.

S mange ste gater som selger suvenirer, godis, is og malerier.

Petter prver vise meg hvordan jeg skal posere. Haha!

Det var ogs en rekke gode restauranter der. Her hjalp tripadvisor oss mye, og vi endte opp med spise supergod mat hver kveld.

Det var ogs veldig fine solnedganger her, og jeg mtte selvflgelig knipse bilder av hver eneste en av dem.

I dag skinner sola her p Stord og jeg skal straks ut nyte den. I dag har jeg hatt full plan og lange lister av to-dos ettersom jeg har invitert en hel jentegjeng p tapaskveld. Da tar alle med seg en rett hver og vi nyter god mat, fine samtaler og gode venner. Skal si jeg gleder meg! nsker dere en fin dag. Hper solen skinner p din nesetipp i dag.

Dato: 01.10.2015 Klokken: 18:37 Kommentarer: 4

God frste oktober, alle sammen! Tenk vi er allerede kommet til oktober, litt skummelt i grunn. Plutselig er det eksamener og mye lesetid, og s er det jul. Jeg som nett flte det var sommer og jeg lg p en flytemadrass og nt solen og livet. Oktober str for tur og hsten begynner merkes bde ute og inne. Man kler p deg litt ekstra i det man gr ut dra, og ser blader falle fra trrne og tenner litt flere stearinlys i det kvelden senker seg. Ganske koselig i grunn. Slik sett kan hsten vre ganske fin deg ogs.

Dato: 01.09.2015 Klokken: 12:45 Kommentarer: 3

spania

Dato: 20.08.2015 Klokken: 22:42 Kommentarer: 4

Jeg er jo bare s alt for glad i dele bilder fra Spania med dere. Men n lover jeg, dette er de siste fra i r. :-)

Fra kjresteturen til Malaga. Fire dager med favorittgutten kan ikke sl feil. Da ble det soling, bading, god mat og shopping. Skikkelig ferie med andre ord.

Deretter tok vi turen til Nerja, hvor vi ferierte videre i 10 dager med familien min.

Da dro vi p stranden p dagen og ble der til magene rumlet og kroppene var dekket av salt og sand.

P kveldene dro vi ned til byen for nyte god mat og et godt selskap. Alltid med en kortstokk i veska. Det er det som er s kjekt med ferie - det blir spilt s mye spill!

Enda flere strandbilder. Drmmer meg tilbake.

Mtte ta med disse herlige bildene av baby Malvin. Ah han er bare slik en godgutt! Smiler dagen lang, ler og spreller med bein og armer. Ekstra smilende her med fersk mammamelk. Snakk om luksusliv! Jeg er s heldig som fr vre bde tante og fadder for han her.

Storesster Maja - en av mine bestevenninner. Hun har alltid har ett godt rd komme med og er veldig hjelpsom. Hun er rdgiveren min i hverdagen. Hadde ikke klart meg uten!

Malvin og mormor, siste kvelden vr nede i varmen.

Det ble det siste innlegget fra Spania dette ret. N er studietiden i full gang og jeg er blitt student, samboer og m plutselig betale leige. Voksenlivet er startet, litt skummelt, men veldig spennende!

preikestolen

Dato: 22.07.2015 Klokken: 09:32 Kommentarer: 7

P mandag tok vi turen til Preikestolen. Vi var oppe og hoppet i syvtiden og klokken halv ett startet turen oppover.

Tanten min hadde med seg hunden Maya og hun fikk jeg lne oppover. Stakkars liten. Kan ikke vre lett vre s lang med s korte bein. P noen av steinene var hun rett og slett for lav til komme seg opp. S da ble hun bret.

Den vakre Lysefjorden.

Det var visst ikke bare vi som hadde planer om ta turen oppover til Preikestolen denne dagen. Halve Asia og halve Spania var ogs med, i sine, noen flottere enn andre, turantrekk. Jeg sier bare; pumps, skinnjakke og dongeribukse. For ikke glemme breposer til ha maten i. Jeg fikk faktisk flelsen av at jeg var i utlandet oppover der. Det eneste jeg hrte hele dagen var asiatisk, spansk, dansk og fransk. En gang innimellom kunne du kanskje hre en nordmann.Frste gang jeg har opplevd g p fjelltur i k.

Da vi kom opp p toppen m jeg si jeg ble litt skuffet. Det var jo skodde og vi fikk ikke sett noe som helst. Alt var jo hvitt.

Heldigvis klarnet det og solen kom frem. Ah, s deilig! Vi fikk tatt mange bilder fra den flotte utsikten!

Det var utrolig fint der oppe!

Det var en utrolig fin tur, til tross for at vi gikk p tur i k. Her vil jeg tilbake! Etter tte timer i bil og fire timer p fjelltur kan jeg trygt si jeg var helt ferdig. Sovnet fr hodet traff puta.

Har dere vrt p Preikestolen?

a day in london

Dato: 19.07.2015 Klokken: 11:29 Kommentarer: 6

Et lite knippe bilder fra den ene dagen vr i London. Etter en god frokost the british way, med egg og bacon, plse og toast med smr, tok vi toget inn til London for tilbringe dagen vr der. Solen var ogs fremme denne dagen, og temperaturen var fin. En fin dag utforske Londons gater p!

Nora leste kart og huket av hvilke steder som stod p planen beskedennedagen. Mens jeg knipset bilder.

Vi tok undergrunnen til Westminister, for se London Eye og Big Ben. De typiske turiststedene med andre ord. Denne dagen krydret det med mennesker her. Broen over til London Eye gikk vi ikke ut p en gang. Ikke fordi vi ikke ville, men det var umulig komme seg gjennom den store folkemassen som ogs hadde bestemt seg for vre turist i London denne dagen.

Vi fikk sett det vi kom for se, pluss knipset noen fine bilder, s det var ingen grunn til klage.

En seleshorts lnet av min sster ble antrekket for dagen, samt min praktiske fjellraven sekk p ryggen og gode birkenstock p beina.

Deretter tok vi undergrunnen til Piccadilly Circus. Vi fikk sett den kjente store reklameveggen og noen av de kjente teaterene.

Deretter vandret vi videre oppover Soho. Soho er kjent for ha ett litt negativt rykte p seg, noe omrdet ikke fortjener. Synes det var riktig s koselig der, jeg!

Bare se p disse godsakene Soho hadde tilby. Hadde det ikke vrt for at frokosten fremdeles mettet litt for mye, hadde vi nok ikke nlt med g innom her.

I hp om finne China Town tok Nora opp kartet sitt. Kartet ble vi ikke smart p, s jeg spurte en engelskmann. Vi skulle visst bare flge gaten vi stod i, videre nedover. Verre var det ikke.

Og da fikk vi se China Town. Umulig unng nr du nrmer deg.

Med sin kinesiske atmosfre var det en opplevelse i seg selv g i denne gaten her.

Videre dro vi videre oppover Regent Street, med en liten avstikker innom den kjente turistgata Carnaby Street. Her likte jeg meg! Snakk om en fin gate med sine butikker, sm shops og restauranter. P en solfylt dag som denne var det ikke rart at menneskene trakk hit.

Her tok vi oss en matbit og knipset bilde etter bilde.

I den ene gaten kom vi over klesbutikken Brandy Melville, og siden da ble kameraet byttet ut med handleposer. Litt shopping m alltid til nr man er i London. Vi gikk ut av Carnaby Street og rettet snuten mot Oxford Street. Shoppingens mekka. Alltid noen skatter ta med seg hjem, herfra!

Etter flere timer p shopping falt mrket p og vi skulle rette snuten mot undergrunnen og togstasjonen. Vi skulle prve ta noen antrekksbilder i en fin og rolig sidegate, men ble begge enige om at jeg s for trett ut, haha huff.

En fin dag i London by, som jeg drmmer meg tilbake til, denne regnfulle, smkjlige sndagen i juli.

Dato: 30.06.2015 Klokken: 17:49 Kommentarer: 5

Ett knippe bilder fra min juni.

Dato: 31.05.2015 Klokken: 21:57 Kommentarer: 10

Dato: 01.04.2015 Klokken: 15:34 Kommentarer: 5

a sunday in gdansk

Dato: 31.03.2015 Klokken: 12:31 Kommentarer: 3

P sndagen tilbrakte vi jo morgenen p sightseeing i gamlebyen av Gdansk, hjertet av Gdansk. Jeg har selvflgelig noen bilder jeg vil dele med dere.

A sunny sunday! Vren hadde allerede begynt spire, og vakre blomster var i ferd med komme p trrne.

Vi vandret i hovedgaten Dlugi Targ og lekte turister.

I bakgatene finner du ofte de fineste bygningene.

Jeg fant meg en kompis - haha. Ikke vet jeg om han str der som symbol for resirkulering, eller om han bare tar seg en l.

I sidegaten Piwna, hoppet vi innom kafe'n Cico og bestilte frokost.

Toast, kaffe og selvflgelig en cola.

S gikk vi ut i gaten igjen, og knipset enda flere bilder. Gdansk er vakkert!

Dato: 28.02.2015 Klokken: 18:31 Kommentarer: 5

sunday sightseeing

Dato: 25.02.2015 Klokken: 15:56 Kommentarer: 4

P sndags formiddag tok vi turen ut i Gdansks vakre gater. Kameraet, en ekstra linse og et polaroidkamera ble med og vi tok s altfor mange bilder.

Innimellom ble det ogs tid for noen selfies.

Mitt fine reiseflge.

I gamlebyen i Gdansk selger de utrolig mye raw. Steiner, ringer og gull. Selv i vinterkulden stod de ute og viste frem sine sm skatter.

P det frste bildet smklaget Marie p at jeg visstnok bare hadde de samme poseringene, slik som jeg har nr jeg tar antrekksbilder. Da mtte jeg le, og unnskylde meg for at jeg dessverre ikke hadde mer kreative poseringer, haha.

I hovedgaten fikk vi oss selv til sprre noen om ta bilde av oss to sammen. Vi peket ut en ung kvinne og krysset fingrene for at hun hadde litt peiling. Hun tok ett bilde, der bygningene bak oss var i fokus. Haha! Derette sprte vi en litt eldre dame, hun knipset i vei og spurte om vi var fornyde med bildene underveis. Bildene ble jo mye bedre enn forventet. Neste gang skal jeg helt klart g for den eldre damen.

Fikk ogs tatt litt bilder med julegaven min fra bestemor. Gy med slike kameraer p tur!

Dato: 01.02.2015 Klokken: 20:05 Kommentarer: 5

Dato: 30.12.2014 Klokken: 19:39 Kommentarer: 2

Dato: 30.11.2014 Klokken: 16:49 Kommentarer: 2

N str desember for tur og vi har mye glede oss til. November har vrt en mned full av mye usikkerhet og faktisk litt skolejobbing. Sjokoladeplatene har blitt slukt en etter en etterhvert som biloppgavene ble lst p pc'n. Om kveldene har jeg kost meg under teppet og vrt litt vel engasjert i Farmen. rets koseligste mned banker p dra - n gjeller det gjre det meste ut av det siste kapittelet av 2014. Det skal vi klare!

Dato: 31.10.2014 Klokken: 16:03 Kommentarer: 1

Oktober har vrt fin. Vi har opplevd bde kulde og varme, is p veien og mye mye regn. Jeg har ftt trent mye og brukt kroppen min, og det kjennes godt. Sant skal sies at det er en trtt Kaja som vkner om morgenen og som gr til sengs om kvelden. Svn er viktig og det m begynne prioriteres en smule hyere. Dagene blir mrkere og kaldere og straks finner ullsokkene veien til fttene vres. Jul og desembermned nrmer seg med stormskritt - jeg gleder meg. Her er noen glimt fra min mned.

Dato: 30.09.2014 Klokken: 18:56 Kommentarer: 1

Wow, da var september over. Mneden har virkelig lpt av grde og tenk, allerede er vi kommet lang inn i de tre hstmnedene. Jul nrmer seg jo! Vel september mned har bydd p gleder og noen sm mindre gleder, slik er det vel alltid. Det har vrt en fin mned, og hsten har virkelig kommet for fult. Kakao-koppen er funnet frem og det samme er strikkegenseren. Her en noen glimt fra min mned.

Hvordan har din september vrt?

Dato: 01.09.2014 Klokken: 16:13 Kommentarer: 6

Wow august har vrt en fin mned. Jeg har kost meg hjemme de siste sommerdagene, beskt vakre Gdansk med en av mine beste venninner, startet i ny jobb hvor jeg stortrives og avsluttet denne fine mneden med et fantastisk bryllup. Her er noen bilder fra min august.

bildedryss

Dato: 20.08.2014 Klokken: 20:31 Kommentarer: 2

Et siste bildedryss fra turen til Gdansk. Vi hadde en utrolig fin tur og en bedre avslutning p sommerferien kunne jeg virkelig ikke hatt. N skal jeg virkelig slutte snakke om Gdansk for en stund. Eller kanskje jeg skal lage en liten guide? Vel inntil den tid, nok om denne utrolig flotte turen i denne nydelige byen for denne gang.

what a beautiful view

Dato: 16.08.2014 Klokken: 11:28 Kommentarer: 3

Gdansk eye, 110814

min juli

Dato: 01.08.2014 Klokken: 11:31 Kommentarer: 5

Noen bilder fra min juni. Noen du likte?

lately

Dato: 22.07.2014 Klokken: 14:14 Kommentarer: 6

Ettersom jeg ikke har s mye blogge om n som jeg jobber hele dagen, tenkte jeg at jeg kunne poste litt mobilbilder fra den siste tiden.

sydenbrun sammen med en av fem ste sm kattunger som er finne hjemme hos petter for tiden / i nittenrsdag sammen med fine martha / p hyttetur med lille babyrobin / testet ut mc donalds caramel frappe - og den var faktisk supergod!

antrekket for noras bursdagsselskap / turister i haugesund / kjrleik, vertfall fra min side / norske bringebr p standen sammen med nora

en liten selfie i speilet fr en liten handletur med nora / pizzakos med gode venninner / grsdagens nammis-is i et stt beger / i leiligheten til ssteren min (er s fint der) etter en liten filmseanse i det fine vret

Hva har du gjort den siste tiden?

granada

Dato: 15.07.2014 Klokken: 14:45 Kommentarer: 3

En dag bestemte vi oss for ta turen til byen Granada og det spanske fjellet Sierra Nevada. Granada ligger en totimers kjretur fra Nerja. P formiddagen kjrte vi oppover mot fjellet. Sierra Nevada er fastlands Spanias hyeste fjell med 3478 moh. Her merker man at luften blir tynnere etterhvert som man kjrer hyere og hyere oppover. Den tynne lufta pleier gi meg hodeverk. Ettersom vi har vrt p Sierra Nevada en gang fr var det ikke alle som ble med p fjellturen opp. Petter og jeg gikk en time oppover, slik at vi fikk tatt p snen, fr vi vendte snuten tilbake til bilen grunnet verkende hoder.

P ettermiddagen kjrte vi ned fra fjellet og ned til byen Granada. Her kastet de shoppinggale av oss i seg en burger for ikke miste verdifull shoppingtid, fr vi hoppet inn og ut av hver eneste butikk langs shoppinggata i Granada. De mindre shoppinggale nt et fint mltid p en restaurant og var turister i byen.

S plasserte vi stumpen i bilsetet og vendte snuten hjem.

frigiliana

Dato: 14.07.2014 Klokken: 13:38 Kommentarer: 1

ta den timinutters lange kjreturen fra Nerja opp til den vesle fjellandsbyen Frigiliana, er noe jeg vil anbefale en hver som er p ferie i Nerja. Med alle de smale trange gatene, og alle de eldre menneskene som bor der, gjr den vesle byen utrolig koselig. Byen har ogs mange sm koselige butikker der det sleges kjoler, postkort, smykker og kunst.

Fra Frigiliana kan man se utover hele Nerja.

Nora og Espen

Nora og meg

Nora, lillessteren hennes Frida og meg

Frida og meg

Ikke alle liker bli tatt bilde av.

Meg og Petter

Etter vr lille "photoshoot" dro vi oppover gatene for finne en plass spise.

En restaurant fant vi, og da jeg plasserte stumpen p stolen gikk kameraet mitt tomt for batteri. Er det ikke typisk?

la playa burriana

Dato: 12.07.2014 Klokken: 18:05 Kommentarer: 7

Nok et lite bildedryss fra varmere strk. Denne gangen fra der vi oppholder oss aller mest p ferie, nemlig p stranda. Her spilles de volleyball og kortspill, slikkes sol og is og selvflgelig bades.

Merker jeg savner Spania ekstra mye nr jeg ser p disse bildene her.

bilder fra spania

Dato: 11.07.2014 Klokken: 12:19 Kommentarer: 0

N og litt i tiden fremover har jeg tenkt dele litt bilder fra turen vr til Spania og byen Nerja. Har jo som sagt beskt den spanske kystbyen Nerja en god del ganger n, og det er alltid like gy komme tilbake. Fler meg s "hjemme" der.

P kveldene bruker vi dra ned til byen. Her er det mange smgater som alle har sine ulike preg. Langs gatene finner du spanske smbutikker som selger kjoler og sko, suvenirbutikker og isdisker.

Vi pleier g ned gata "Calle Pintada", som jeg for frste gang har lrt meg navnet p i r, hehe.

Langs denne gata finner du godisbutikken "Candy" som selger alle mine spanske favoritter innen sjokolade, godteri og slikkepinner.

Alle smgatene ender opp i en strre gater med enda mer butikker og suvenirsjapper.

Der de ulike gatene mtes har du kommet ned i selve byen. Her finner du en rekke restauranter, byens kirke og europabalkongen.

Etter middag p en av byens mange restauranter og trasking i butikker er det tid for is p balkongen. Her er utvalget enormt, s her kan du mikse og trikse s mye du vil med de ulike issortene.

En kveld bestemte Petter og meg (rettere sagt Petter, jeg hater slikt) oss for bli karikaturtegnet. Hva skal vi si om den saken? Petter lignet ihvertfall ikke, men det er et kjekt minne ha.

Videre oppover gatene bakom kirken holder smbodene til. Her selges armbnd, klokker og annet dill dall.

Med magen full og isen spist opp, vender de fleste snuten hjemover. For de som enda synes kvelden er ung slr en tur p en spansk pub aldri feil. Her serveres god drikke, spansk musikk og mye god stemning.

Dato: 07.07.2014 Klokken: 11:54 Kommentarer: 4

spain through my phone

Dato: 06.07.2014 Klokken: 22:10 Kommentarer: 5

Et lite bildedryss fra Spania. Noen bilder har jeg delt p bloggen fr, andre kan du ogs finne p instagramen min, kajasagenes.

teller ned

Dato: 14.06.2014 Klokken: 12:18 Kommentarer: 3

N begynner rets sydentur nrme seg med stormskritt. Destinasjonen er i r som tideligere r: Nerja, 40 minutter fra Malaga i Spania. Skal si jeg ser frem til ligge p stranden eller ved bassengkanten og nyte den varme solen sammen med x-antall iskremer. For s p kvelden ta turen til Nerjas fine gater og nyte et godt mltid med mine nrmeste. Eller dra p shopping og kjenne handleposene bli tyngre og lommeboken lettere. rets reiseflge er heller ikke til klage p. dra p tur med min familie og bestevenninna mi, Nora, sin familie, er alltid like koselig. da ogs kunne f ta med seg to kjekkaser er heller ikke s aller verst. N m kofferten pakkes og pass finnes, pluss jobbe seg i hel med muntlig eksamen, s er det ikke annet gjre en glede seg.

Skal du til syden i sommer?

Dato: 31.05.2014 Klokken: 20:53 Kommentarer: 5

Ett du likte?

min april

Dato: 05.05.2014 Klokken: 17:12 Kommentarer: 4

Dato: 31.03.2014 Klokken: 14:13 Kommentarer: 7

my new dressing room

Dato: 11.03.2014 Klokken: 14:53 Kommentarer: 10

Har jo tideligere fortalt dere at jeg har overtatt sstera mitt sitt tideligere soverom, og bruker det n som klesrom. Fin deal det nr hun flyttet ut. Der inne har jeg n alle klrna mine and I love it. Tenkte vise litt bilder av det her:

Der inne har jeg tre stativ med klr som skal henge, og et skap med bukser, gensrer og treningsklr. Er mye lettere holde styr p klrna etter at jeg fikk mitt eget rom for det. N slepper jeg rydde annenhver dag i det som har endt opp p gulvet. For meg som er avhengig av ha det ryddig rundt meg, var det en super lsning f alt av klr og tilbehr inn p sitt egent rom.

Hva synes du?

mrs kibble's old sweet shoppe

Dato: 06.03.2014 Klokken: 14:48 Kommentarer: 6

I Oxford street ligger det mange sm sidegater. Gjennom en smal inngang kom vi ut i en utrolig fin og koselig gate, med lite folk og rolig musikk. Her hadde de en rekke smbutikker og merkebutikker, bla Mulberry med dens vakre vesker. I denne gaten var ogs en liten godteributikk finne.

Mrs Kibble's old sweet shoppe er en utrolig liten og fin godteributikk. Der kan du finne det meste av godteri som alt er plassert i fine krukker. Man kan ogs velge ulike temaer, slik som morsdag eller valentines. S koselig butikk, med s mye godt. Dit m jeg tilbake.

Jeg kjpte med meg en liten pose med det som jeg kaller jordgubbar. De er utrolig gode, s de her skal jeg spare p til en dag jeg virkelig trenger dem. Det var ikke spesielt dyrt der heller :-)

Skal virkelig bli flinkere til ta turen innom andre sidegater i London fra n av. Er mange sjulte skatter finne, blant de store kjedebutikkene. Sidegatene har en helt annen harmoni og er et lite avbrekk fra folkemassene og stresset du finner i Oxford Street.

london trough my camera

Dato: 03.03.2014 Klokken: 14:18 Kommentarer: 8

Kan ikke si jeg var s veldig flink til ta s mye bilder da jeg var i London, men her er de f jeg tok som jeg vil dele med dere:

Det rosa jenterommet hjemme i huset i Purley.

P shopping i Oxford Street.

Lunch p Starbucks.

En sidegate i Oxford Street.

Ettermiddagstur i Purley.

Dato: 02.01.2014 Klokken: 14:36 Kommentarer: 4

the last christmas pics

Dato: 01.01.2014 Klokken: 18:22 Kommentarer: 5

Denne jules siste julebilder. Julen har noe magisk over seg. Familien samles og god mat nytes. Nr jeg n tenker over det kunne jeg nske vi kunne ta en repeat av hele julen p nytt igjen. Tenk starte med frst feriedag i morgen, det hadde vrt noe det. Mot slutten av ferier merker jeg hvor mye jeg angrer p at jeg ikke har satt mer pris p ferien mens jeg hadde den. Noen andre som kjenner seg igjen? Jaja, to skoledager s helg igjen, jeg skal vel igrunn ikke klage. Hper deres jul har vrt fylt med gode venner, mat og familie og ikke minst julestemning.

Hvordan har din jul vrt?

Dato: 01.12.2013 Klokken: 13:56 Kommentarer: 9

Dato: 01.10.2013 Klokken: 15:29 Kommentarer: 6

Dato: 30.09.2013 Klokken: 17:13 Kommentarer: 7

Dato: 31.08.2013 Klokken: 16:35 Kommentarer: 10

h, for en fin mned!Noen du likte?

jeg savner

Dato: 27.08.2013 Klokken: 14:16 Kommentarer: 5

bassenget - i leilighetene der vi bodde fulgte det et bassengomrde med to basseng, med. kunne dra hit for kjle seg ned var s fint.

isen - jeg har helt klart en svakhet for is. Isen i Spania var intet unntak. Alt fra softis til kuleis til leskedrikkistil frozen yoghurt til ja, igrunn alt, mmm.

butikkene og shoppingen - dra til et annet land, betyr andre butikker og andre stiler. Selv om jeg ikke skal skryte for mye over spanske ungdommers klesstil, s har de iallefall mange kjekke butikker der nede. Bla. Pull & Bear, Bershka og Zara. I selve Nerja by er ingen av butikkene som jeg nettopp nevnte, men der har de sm suvenirbutikker med tusenvis av armbnd og smykker. Selv om jeg ikke kjper like mye av slike ting n som fr, s er det alltid kjekt se.

almijara tres - plassen hvor vi bodde. Det er et leilighetskompleks som har gavstand fra bde strand og by. Vi kaller det leiligheter, men det ligner vel mer p rekkehus laget i mur. Til komplekset flger det med et bassengomrde og en cafe/bar. Jeg liker veldig godt bo slik, nr jeg er p ferie.

markedet - som er rett nedenfor leilighetene hver tirsdags formiddag. Her selges alt fra klr, mat, sko, godterier til fine bikinier og malerier.

maten - s mye ny og spennende mat som man tester ut nr man er p ferie. rest favoritt ble en brasiliansk restaurant hvor de kom ut med kjttet p en stor gaffel og du kunne selv bestemme hvor mye du ville ha av hver sort. S mye godt kjtt!

byen - stedet hvor vi dro ned hver kveld for spise. Synes atmosfren der nede er s fin. Gatemusikanter, balkongen, issjapper og kunstnerer.

ta antrekksbilder ved palmene - s greit ikke mtte ha en grunn for ta p seg favorittkjolen sin p en vanlig onsdag.

fjellandsbyen frigiliania - denne fine fjellandsbyen med smalegater og fine restauranter.

badelandet - Aquaveliz med mange sklier, bassenger og spisesteder.

stranden - sanden, sjen, varmen - ALT. Stranden m nok vre noe av det jeg savner mest. kunne dra ned hit hver dag for bare kose seg og nyte livet til det fulle.

Det jeg savner er vre p ferie i Spania.

Hva savner du fra rets sommer?

nerja

Dato: 20.08.2013 Klokken: 15:21 Kommentarer: 9

Noen bilder fra min sommer i Nerja, Spania.

min sommer

Dato: 18.08.2013 Klokken: 20:25 Kommentarer: 4

sommeren startet for min del dagen etter matteeksamen. den dagen dro jeg til bergen sammen med mamma og nora p en liten jentetur, med shopping og pizzabesk.

den syvende juni fylte astrid atten r og vi dro p hyttetur for feire henne. en kjekk helg med fine mennesker, latter og moro.

en uke fr skolen var slutt dro nora og jeg p spontantur til london. der beskte vi den engelske familien som vi kjenner der borte. vi har ogs p shopping og mange blomsterkranser bel med meg hjem.

vi beskte victoria secret og jeg fikk meg en fin bikini og parfymer. vi kjpte frozen yoghurt i oxford street. og vi var i en funday park litt utenfor london.

vi var en smule p sightseeing. beskte en starbucks og dro s hjem til norge igjen.

hjemme fra london fikk jeg en rebus av en venn der en is var med p kjpet. nora og jeg hadde mange pizzakvelder fr hun dro til hellas. og vi feiret st.hans hos marie med nye gule regnjakker.

s var det stordfest og frida og jeg var ombord i en bt. dagen etter dro mamma og jeg p marked i sentrum.

jeg beskte tanten min og hennes nydelige kattunger. og jeg dro p sykkeltur til en strand vi beskte da vi var sm. den fjerde juli feiret jeg kjrestens bursdag.

jeg spiste mange is med mette. og jeg var i dobbel 18rsdag til mari og ranveig. den tiende juli dro jeg til tysnes for bli med p tysnesfest.

der fikk jeg barnebnd av vakten :-( spiste opptil flere sukkerspinn. og koste meg p konserter.

den seistende juli fyllte nora atten r, og jeg laget en rebus til hun hvor hun mtte bla kle seg ut som pirat og leite etter ballonger. senere p kvelden fro vi p hytta hennes for spise kaker og kose oss. der var ogs marie.

dagen etterp dro vi til bergen i regnvret. der var vi p shopping og synnve tok navlepercing. senere var vi p vglista.

uka etter laget vi supriseparty for martha som da ble atten. koselig kveld med kjekke venner. hun ble s glad! dagene fr jeg dro til syden var det kjempefint vr hjemme, s de brukte jeg i solen og sammen med mette p stranda.

da vi p natten kom fram i malaga skjekket vi inn p et hotell der. dagene etter dro vi til nerja og koste oss p stranda.

vi gikk til byen om kveldene og lg ved vannkanten om dagene.

jeg brukte mine blomsterkranser flittig og spiste myye is. en dag beskte vi et badeland litt utenfor malaga.

jeg gikk i skjrt og kjoler hver dag. vi dro p shopping og spilte ping pong.

da jeg kom hjem fra paradiset dro jeg p hyttetur med mine beste venninner. vi spiste is og dro p bttur.

vi nt livet i en hengekye og spiste mye good mat. p kvelden tok vi rnetur inn til fitjar for kjpe godteri.

hjemme fra hyttetur spiste jeg frokost med min fine nabo, elisa. jeg feiret nora sin bursdag i en gullkjole. og jeg spiste meg stappmett p kaker. mmm

noen bilder og minner fra min sommer, som var noks bra. hvordan var din?

birthday

Dato: 17.08.2013 Klokken: 19:51 Kommentarer: 7

Noen bilder fra bursdagen til Nora i gr:

Nora hadde pyntet hele huset skikkelig fint. Alt var i fargen rosa og maten var fantastisk.

Da gjestene kom ble vi til og med servert rosa velkomstdrink.

Det fine bursdagsbarnet!

Til "middag" fikk vi pizza med salat og tzatziki.

Gode Marie, som flytter bort for g p internatskole, i dag. :(((

Av kaker fikk vi muffins, gulrotkake, godis, oreokake og marshmellowspops dekket av hvit sjokolade og str. Vann til munn!

espaa

Dato: 13.08.2013 Klokken: 13:32 Kommentarer: 8

Noen bilder fra mitt ferieparadis.

siste dagen

Dato: 11.08.2013 Klokken: 15:05 Kommentarer: 9

Her er noen bilder fra den siste dagen i Spania. Fikk aldri tid til poste dem da jeg var der nede, s derfor kommer de n.

Nesten hver dag i Spania dro vi til stranda. Den siste dagen var intet unntak. Jeg er stor fan av stranda, og fler ikke jeg har vrt p ferie fr jeg har ntet mange timer p en strand.

Hvard og lillebroren min brukte tiden p spille pingpong.

Etter stranda dro vi hjem og dusjet. S gjor vi oss klar til dra til byen. Bestemor fikset seg med leppestift i speilet.

Det samme gjore mamma.

P vei ned til byen gikk mamma og jeg innom en godteributikk. Der fyllet vi posene med fargerike godterier man ikke finner i Norge.

S trasket vi nedover i gaten til vi kom til en indisk restaurant, hvor familien satt og ventet p oss.

Etter middag kjpte lillebror is.

Hvard kjpte nye solbriller.

Og Kristin og jeg smilte til kameraet.

Senere p kvelden ventet vi i k for at Kristin skulle bli tegnet. Vi fant frem til en kiosk hvor de solgte frozen yoghurt. Og en slik med brownies, oreo og nonstop-fyll ble betalt for idet vi gikk ut dren.

Merker hvor mye jeg savner syden og varme n. Selve atmosfren er jo heaven. M nok tilbake til neste r ja.

frigiliana

Dato: 02.08.2013 Klokken: 11:08 Kommentarer: 5

I grkveld dro vi til en liten fjellandsby ti minutter fra Nerja. Denne byen blir kallet for Frigiliana. Jeg synes denne byen er s fin. S mange fine hus og smale gater.

I Spania finnes det en del lshunder. Man skal jo ikke kose og klemme s mye p dem, men se s fin!

Dagens middag ble lasange, spagetti og tapas.

Etter litt mat dro vi videre oppover i gatene.

Vi gikk ogs innom sm butikker p veien.

Der kjpte jeg postkort som jeg skal sende hjem til min fine farmor.

S gikk vi videre oppover.

Mine foreldre dro innom et kunstgalleri, og jeg ble sittende og vente utenfor.

Bestemor kjpte seg postkort som hun skulle bruke som bilder og ramme inn.

Da de endelig var ferdige gikk vi litt lengre opp, fr vi dro nedover igjen.

Der gikk vi til innkjp av is.

Jeg prvde en tyggisis. Ikke til annbefale, men moro prve noe nytt!

Deretter satt vi oss i bilen og dro hjemover.

min juli

Dato: 31.07.2013 Klokken: 14:01 Kommentarer: 6

la plaza

Dato: 28.07.2013 Klokken: 13:03 Kommentarer: 4

En utrolig fin restaurant vi beskte i fjor sommer som vi returnerte til i r. Selve lokalet er superfint, lyst og moderne. Og maten der er supergod. Csarsalaten er heaven!

fremme i nerja

Dato: 27.07.2013 Klokken: 22:10 Kommentarer: 5

Vi dro hjemmefra i tretiden. Da hadde vi god tid p flyplassen fr avreise. P flyet gjor vi det man pleier gjre p fly; spise, se serier, lese, spise litt mer og hre p musikk.

Vi dro p kvelden. Noe jeg synes er veldig behagelig. Spesielt nr de tar av lyset inni flyet.

Vi var fremme p hotellet i Malaga rundt halv to. Da skjekket vi inn og gikk ut for finne en restaurant som enda var pen, slik at vi kunne f litt mat i magen. Etterp det falt vi pladask ned i sengene vre og sov der til det var frokosttid neste morgen.

Frokosten var vel egentlig ikke s mye skryte over. Veldig standar mat, egentlig. Etter frokost dro vi opp p rommet for pakke tingene vres, siden vi reiste videre til Nerja, plassen hvor vi skal p ferie.

Fr vi forlot Malaga dro de unge p shopping og de eldre p sightseeing.

S spiste vi godgod csar-salat p en veldig fin restaurant som finner seg i Malaga.

Etter et fortreffelig mtid dro vi tilbake til hotellet for skjekke ut.

S satt vi oss i bilen og reiste i 40 minutter.

Til Nerja, plassen hvor vi er n, og skal vre i de neste 14 dagene, wiho.

Hva har du gjort i dag?

last year in spain

Dato: 19.07.2013 Klokken: 11:55 Kommentarer: 6

Om en uke drar jeg til Spania. Can't wait. Det blir s bra. Sol, varme, is, sj, basseng, brunfarge og nye steder beske. Wiho! Her er noen bilder som jeg ikke har delt p bloggen fr fra turen til Spania i fjor.

Skal du dra til utlandet i sommer?

today

Dato: 02.07.2013 Klokken: 19:31 Kommentarer: 9

I dag har jeg spist skumjordbr.

Gtt rundt sminkels med skjrt og blomster i hret.

Funnet frem mammas gamle biblotekkort.

Tatt turen til bibloteket.

Lnt med meg hjem to bker som skal leses i sommer.

Laget gulrotkake.

Fjernet gamle bilder p veggen. De skal erstattest med fine nye minner.

Spist lillebrors gode pizza til middag.

Gtt rundt i shorts ettersom sola kom fram.

Spist gulrotkake.

Hpet p finne rde fine jordbr i hagen. Fant jordbr, men ikke rde..

N fr jeg besk av Julie. Hper dere har hatt en fin dag :)

Hva har du gjort i dag?

sommer tjuetolv

Dato: 01.07.2013 Klokken: 18:48 Kommentarer: 10

Utenfor regner det. Denne sommeren har til n (sett bort fra uka i London) vrt litt skuffende. S da er det kjekt se tilbake p sommeren som var i fjor. S mange fine sommerdager og mange gode minner. Her er noen bilder fra sommeren min ifjor.

Hvordan var din sommer i fjor?

Dato: 30.06.2013 Klokken: 20:54 Kommentarer: 5

Noen bilder fra min mned. Noen du likte?

in the streets of england

Dato: 25.06.2013 Klokken: 11:04 Kommentarer: 3

En dag tok vi oss en gtur i den engelske byen, Purley. Hvor hovudmlet var f kjpt inn sjokolade.

Nye gsko med rosa lisser ble satt p fttene.

Noras nye fine kule joggesko ble fotografert i farten.

Vi plukket tusenfryd.

Og fant en fargerik glidls p veien.

Gikk forbi et utrolig stort og fint hus.

Hvor de hadde bursdagsselskap, og vi var ikke invitert :(

Nora hadde en fin blomsterkrans i hret.

S flgte vi etter jenta med det fine rde hret til sjokoladefabrikken (matbutikken).

mirror

Dato: 24.06.2013 Klokken: 21:21 Kommentarer: 1

- ♥ -

a morning in england

Dato: 22.06.2013 Klokken: 11:22 Kommentarer: 3

07.53 Solen viste seg i vinduskarmen og dyna ble erstattet med shorts og tshorte.

08.21 English breakfast ble servert p spisebordet. Uten egg, vel og merke.

09.11 Badet ble erobret. Tannpuss og sminken ble lagt.

09.38 Veskene ble pakket, skolisser knyttet og bilde i speilet ble tatt.

10. 13 Togbilletter ble kjpt og vi var klar for dra p nye eventyr i Londons gater.

dream catcher

Dato: 20.06.2013 Klokken: 13:31 Kommentarer: 4

Denne drmmefangeren hang i det rosa soverommet i huset i England. P dette rosa rommet sov vi. Synes den er s fin.

Dato: 02.06.2013 Klokken: 12:32 Kommentarer: 4

Noen du likte?

dinner at my aunt's place

Dato: 12.05.2013 Klokken: 17:34 Kommentarer: 3

I gr spiste jeg taco p hytta til tanta mi. Hyggelig tilbringe litt tid med familien som bor 8 timer med bil herfra. Etterp gikk vi kveldstur i mrket. Fr vi gikk inn og spiste enda mer.

Hva gjor du i gr?

dagen i gr

Dato: 10.05.2013 Klokken: 23:18 Kommentarer: 3

Her er noen bilder fra lillebroren min sin konfirmasjon:

konfirmasjon

Dato: 05.05.2013 Klokken: 15:38 Kommentarer: 2

I gr var jeg i konfirmasjon til mitt flotte sskenbarn, Kari. Dagen begynte ved at vi dro hjemmenfra 3 minutter fr vi skulle ha vrt plassert i kirken. Alltid litt sent ute, men vi rakk det heldigvis.

Utenfor ble den fine konfirmanten fotografert. Her sammen med den kjekke kjresten hennes, Emil.

I familien til Kari har det alltid vrt hemmelig hvor konfirmasjonsfesten skal finne sted. I hver konfirmasjon blir gjestene plassert i en gammel buss som skal kjre oss til festplassen. Denne gangen tok vi ferja til Tysnes og endte opp p Haaheim Grd. En utrolig fin plass.

Lokalet er til vanlig en nyoppusset restaurant. S du kan jo tenke deg hvor fint det var der.

Mammaen min.

Det ble sunget sanger, holdt taler og tatt mange bilder.

Hver av gjestene hadde ftt sin pose med godteri. Disse posene fungerte som bordkort. En utrolig fin og smart lsning.

Den flotte konfirmanten holdt takketale.

Vi ble servert forrett, hovudrett og dessert. Du kan tro det var godt.

S fotograferte jeg litt bilder av den fine konfirmanten og gjestene. Her med bestevenninna hennes, Mari.

Kari og lillebroren min, Torjus.

Ssteren min og kjresten, Mathias.

Noen tanter og onkler hadde laget sang til konfirmanten. Utrolig moro hre p.

S var det tid for alle kakene. Var en liten stund i himmelen jeg da.

Fineste Kari.

Elida og Kari.

Etter alt for mye god mat pakket vi sammen tingene vres og satt oss p bussen hjem.

Vi hadde en veldig fin dag og jeg hper Kari fikk konfirmasjonen sin nett slik hun nsket.

min april

Dato: 01.05.2013 Klokken: 18:27 Kommentarer: 7

min fredag

Dato: 27.04.2013 Klokken: 10:40 Kommentarer: 2

startet med en vaffel.

jeg utfordret komfortsonen min og tok p meg et grtt maxiskjrt.

ettersom solen skinte p himmelen i ca. 2,5 min, hpet jeg p sol og pakket med meg solbriller til nora.

nora plukket blomster i regnet.

de ble fine i vinduskarmen.

vi fant fram bakemesterene i oss og laget gulrotmuffins.

de smakte veldig bra.

Og fredagen endte hos Astrid med jordbr og epler dyppet i sjokolade. Fin fredag.

pske

Dato: 01.04.2013 Klokken: 17:25 Kommentarer: 3

Noen bilder fra psken min. Har hatt en veldig fin pske der jeg har slappet av, kost meg, sttt p ski og blitt litt solbrent. Har ikke tenkt p skole og skolearbeid i det hele tatt. Noe som gjr at jeg gruer meg rlite grann til skole i morgen. Jaja. Hper dere har hatt en super ferie alle sammen!

Har du hatt en fin ferie?

Dato: 31.03.2013 Klokken: 14:06 Kommentarer: 6

Mars har vrt en fin mned. Mange fine opplevelser, ferier, fint vr og flotte mennesker.

Hvordan har din mars vrt?

take me back

Dato: 21.03.2013 Klokken: 21:03 Kommentarer: 5

Akkurat n kunne jeg aller mest tenkt meg tilbake hit. Til fine fine London. Selv om 5 dager en lengre enn en helg, er det likevel ikke lenge nok i en s stor by, med s stor shoppingmulighet og s mange turistattraksjoner. Jeg vil vkne opp til spelukt p rommet. Til toast med smr p frokosttalerken. Til en dag fullt med fine bygninger, nye klr i poser i hendene og til musikaler p kvelden. S vil jeg g legge meg med utslitte ftter etter alt for mange timer i converse, med fin musikk i rene og tanken p at jeg skal gjre mye av nett det samme neste dag. Og jeg vil digge det. S denne kalde torsdagskvelden i mars kunne jeg tenkt meg tilbake hit. Til London.

Hvor kunne du tenkt deg tilbake?

london pt.5

Dato: 12.03.2013 Klokken: 20:59 Kommentarer: 3

Etter fem flotte dager i London var det p tide vende snuten hjem igjen.

Flyreisen hjem bestod av fint vr..

Candy crush p mobilene til mine to gode..

Og musikk p rene. Flyturen var fin. Det fly er egentlig ganske s fint. Man fr se s mye, p s kort tid.

Nr jeg kommer hjem etter ha vrt borte en liten stund synes jeg alltid det er veldig fint vre hjemme igjen. Men akkurat n kunne jeg allermest tenkt meg ta et fly tilbake til fine London.

covent garden

Dato: 11.03.2013 Klokken: 14:24 Kommentarer: 1

P vr lille London tur var vi innom en markedsplass i London kallet Covent Garden. Der finner man boder med mat, butikker, serveringssteder og gatemusikanter.

g forbi alle desse bodene med mat, gjor deg ikke annet enn sulten.

hre p gatemusikk og titte i boder gav meg flelsen av sommerferie i syden. Sett bort fra at trna frs og solen gjemte seg fra himmelen den dagen.

g i Covent Garden er mye annerledes enn g i Oxford Street, for eksempel. Det er mye roligere og folk har tid til spasere sakte rundt om, og ta seg tid til ting. I Oxford Street er det proppet med folk som alle skal innom ALLE butikkene fr de ALLE skal presse seg inn p nrmeste undergrunn hjem.

london eye

Dato: 08.03.2013 Klokken: 15:05 Kommentarer: 3

Noen bilder fra london eye. Hva synes du?

london pt.4

Dato: 05.03.2013 Klokken: 18:38 Kommentarer: 7

Den siste dagen p sightseeing i London var vi blant annet utenfor Buckingham Palace.

Vi gikk s videre gjennom st. James park for komme oss til London Eye. Parken var veldig fin og "fredelig" i forhold til det menneskehavet man mter nr man gr i Londons gater.

Da vi var ute av parken fikk vi se Bigben fra en annen vinkel. Og kameraet ble flittigt brukt, som alltid.

london pt.3

Dato: 04.03.2013 Klokken: 10:01 Kommentarer: 6

P Londonturen vr gikk vi forbi Bigben x antall ganger. Synest Bigben er s fin, og hva er vel London uten den?

Vi var ogs oppe p en dobbeldekker og sightset litt rundtom i byen p den.

S bar turen til Oxford Street p shopping igjen. Tok ingen bilder herfra. Kan si jeg heller var opptatt med dra kortet, neidaa (joda).

london pt.2

Dato: 03.03.2013 Klokken: 13:38 Kommentarer: 5

Ettersom jeg aldri har vrt i London fr var vi rundt om og sg p flere av de kjente bygningene og turistattraksjonene. Vi var blant annet p Tower Bridge.

Etterp gikk vi langs Tower of London for s kjpe billetter til London Eye dagen etterp.

Vi var ogs innom ulike suvenirbutikker. Er man turist s er man turist.

Den ene dagen tok vi en bt langs River Thems. Det var en veldig fin tur hvor man fr sett mye av London.

Turen gikk s videre p jakt etter buss til Oxford Street.

london pt.1

Dato: 02.03.2013 Klokken: 19:33 Kommentarer: 3

Vi bodde hos noen venner av Nora's familie litt utenfor London. De var alle sammen utrolig hyggelige og vre gjest hos dem var noks fint.

Hver morgen vknet vi rundt halv tte. Det frte til at vi fikk god tid til nytte dagene optimalt.

Frokosten var ofte en kopp karamellkakao p sengen, og toast med smr ved frokostbordet.

Rommet til Nora og jeg var rosa og pyntet med fine drmmefangerer.

Etter frokost var mascaraen festet og instagrammen oppdatert.

Med vesken over skulderen, kamera i hnden og converse p bena var vi klare til dra ut p eventyr og oppleve fine england og enda finere london.

Dato: 02.03.2013 Klokken: 12:24 Kommentarer: 3

den siste uken

Dato: 02.03.2013 Klokken: 00:56 Kommentarer: 5

Gikk inn dren i halv tte tiden i kveld. London har vrt fantastisk. Savner det allerede. Her er noen bilder fra den siste uken som er tatt med mobilen. Har postet noen av dem p instagram. Dersom du vil flge meg der heter jeg kajasagenes.

lately

Dato: 21.02.2013 Klokken: 13:30 Kommentarer: 7

Noen iphonebilder fra den siste tiden. Som dere ser er jeg veldig glad i svart/hvitt bilder♥♥

summer, please hurry

Dato: 13.02.2013 Klokken: 13:48 Kommentarer: 5

Alt er bedre om sommeren, er dere ikke enig?

Dato: 02.02.2013 Klokken: 17:23 Kommentarer: 5

xxx

Dato: 28.01.2013 Klokken: 22:39 Kommentarer: 3

Noen gamle, noen nye. Hva synes du?

take me back

Dato: 19.01.2013 Klokken: 19:45 Kommentarer: 3

god helg

Dato: 11.01.2013 Klokken: 16:07 Kommentarer: 4

Ha en fin helg♥

mitt 2012

Dato: 05.01.2013 Klokken: 23:54 Kommentarer: 6

Januar startet for min del med mye skole og stress. Jeg bakte en del med Nora, og delte en marshmellows-muffinsoppskrift med dere her.

Mot slutten av mneden dro jeg en tur p hytta p Rauland.

Februar startet med klassetur til Bergen hvor vi beskte Raftohuset. Det var en veldig spennende og lrerik tur. Etter klasseturen benyttet Nora og jeg oss tiden til beske sstenbarna hennes p Sotra. Det var en hyggelig liten helg hos dem.

Slik som jeg husker februar s var det en mned der jeg var veldig glad. Spiste mye god mat sammen med gode venninner og familien.

I slutten av februar dro jeg nok en gang til Bergen. Denne gangen var det sammen med Nora og Marie p en shoppingtur.

I mars begynte jeg bli litt flinkere poste antrekk her p bloggen.

Jeg var ogs mye sammen med Synnve. En helg bestemte vi oss for bade, ute. Veldig. Kaldt. Og spiste mange browniesmuffins. Tror jeg levde p det den mneden.

Vi feiret ogs bestemors 75-rs dag hjemme hos oss.

Slutten av mars ble tilbrakt p hytta.

April startet p en noks fin mte med pskeferie p hytta. Der va det skiturer, hyttekos, kakebaking og dagsturer til Rjukan.

April ble ogs brukt ved skolebkene og til baking av gode cupcakes og makroner.

Resten av april gledet jeg meg egentlig bare til varmere dager og skolefri.

Mai var en veldig fin og sommeraktig mned. Tror egentlig jeg bare koste meg hele mneden. Startet med shoppingtur til Haugesund sammen med Mette og Marie.

Jeg spiste ogs utrolig mye god mat, usunn, men veldig god.

Den 13.mai feiret vi Frida. Da ble hun 13 r.

Jeg var ogs mye i familiebesk og bursdager.

S var det 17.mai. Jeg hadde en veldig fin dag sammen med familien og gode venner.

Det beste med mai var sommervret. kunne dra p skolen i shorts og en topp uten fryse. Ah, deilig!

Slutten av mai spiste jeg enda mer god mat, halleluja.

Juni startet med bursdagsfeiring av Marie. Veldig koselig!

Vi feiret ogs mamma sin bursdag med mange av hennes venner og familie.

Jeg var p det rlige lille markedet man finner her p Stord i en av sommermnedene. Ellers s gruet jeg meg til eksamensvalg.

Jeg ble ikke trukket opp til eksamen, solen var p himmelen og vi fikk omsider sommerferie.

Vi feiret Mette sin 17rs dag.

Vi hadde overraskelsebursdag for Synnve. Tror den ble veldig vellykket og at hun fikk en fin dag. Nora og jeg syklet til henne to p en sykkel. Med kakebrett, ballonger og bursdagshatter festet p sykkelen.

S dro Nora, Marie og jeg p hyttetur til Krko, der Nora har hytte. Da nt vi sommeren i Norge og koste oss med fisketurer, bading og soling.

Etter en fin hyttetur jobbet jeg en uke p Tine's fotballskole. Ettermiddagene mine tilbrakte jeg sammen med Nora og Marie og til pakking. S dro jeg p ferie til Spania.

I Spania koste vi oss med varme late dager p stranden og fine middagsstunder i byen om kvelden. Beskte ogs flere sm og store byer. Hadde to flotte uker der.

Etter to fine uker i varmere strk var jeg en uke hjemme der jeg var i Bergen p VG-lista, var p Krko p Noras bursdag, var p Tysnes p festival og hjemme sammen med min kjre Tnsbergjente Julie.

Etter en uke hjemme med gode venner og trening hver eneste dag dro vi p Dana Cup. En helt konge uke, som vil vre noe av det morsomeste, kjekkeste og mest minnerike tingene jeg gjor den sommeren.

Etter en uke i Danmark, dro jeg p familiemiddag til Krko, gikk p blbrplukketur med Astrid og cafebesk med Nora.

Jeg avsluttet en veldig fin sommerferien p samme mte som jeg startet den, p hyttetur med mine to beste venninner.

S var det tilbake til hverdagen. Skole, lekser, stress. Var ogs deilig komme tilbake i rutine etter en lang ferie med bare latskap.

September startet med jentekveld med M og N.

I september fyllte jeg 17 og feiret dette med familie og venner.

Jeg var i bursdagselskap hver eneste helg og koste meg ganske mye hele mneden.

S begynte hsten komme, og det ble oktober.

Oktober startet med hstferie og besk av fineste Julie.

I hstferien var jeg ogs p dagstur til Bergen med mamma og Maja.

Vi hadde nesten alle sskenbarna og onkler og tanter p pizzakveld hjemme hos oss.

I oktober hentet jeg det nye objektivet mitt og fikk testet det litt ut.

Jeg viste dere rommet mitt, her.

Jeg brukte dagene p skole, fotball og ble kjent med nye mennesker.

Det ble sn, allerede i oktober! Og familien var p familiebesk hos Nora.

S fyllte littebroren min 14 r og vi feiret han p Frugrd og hjemme med slekten.

I november begynte juleplanleggingen. Jeg jobbet hjemme p OD-dagen og arbeidet en del med skole.

Jeg begynte p julegavene og var mye sammen med Nora (som alltid).

Jeg var p nok en tur til Bergen med N og M. Vi skulle egentlig handle kalendergaver og slikt, men det ble like mange gaver med hjem til oss selv.

Nora og jeg prvde oss p rainbow-cupcakes.

Jeg bestillte en fin fin blomsterkrans p ebay, som jeg gleder meg mye til bruke til sommeren.

Mot slutten av november testet jeg ut nail-wraps som Astrid hadde kjpt til meg i London.

Og kalendergavene ble omsider ferdig.

Startet en veldig fin mned med levere kalendergaver, matteving og skolearbeid.

Kalendergavene ble motivasjonen til st opp morningen.

Jeg var i Haugesund p julegaveshopping med familien. Brukte ogs mye tid p lage kort og slike ting.

Jeg spiste julekjeks, var i sentrum og sg p juletreet, pyntet til jul og laget pepperkaker.

En helg var gjengen samlet hos Mette p juleverksted.

S ble det endelig juleferie og juul.

Julen ble tilbrakt med familien og sammen med gode venninner.

S ble det nyttr. 2012 har vrt et fint r. Jeg har lrt mye, bde om meg selv og andre ting. Hper dere har hatt ett veldig fint r!

Hvordan var ditt r?

Dato: 02.01.2013 Klokken: 08:37 Kommentarer: 7

Desember har vrt en veldig fin mned.

christmas tree

Dato: 26.12.2012 Klokken: 19:12 Kommentarer: 6

Noen bilder av juletreet vrt. Jul er s fint♥ N fr jeg straks besk av Nora og Marie. Hper dere fr en fin kveld!

rosa skyer

Dato: 26.12.2012 Klokken: 09:56 Kommentarer: 8

s fint! Dette var p fredag, n er vret ikke like fint.

WINTER

Dato: 22.12.2012 Klokken: 17:45 Kommentarer: 4

Christmas carols

Dato: 19.12.2012 Klokken: 14:52 Kommentarer: 1

Kjpte desse p sstrene grene for en tier. De henger n over vinduet mitt p en rekke og rad. Og utgjr rets julepynt p rommet.

Hva synes du?

give me one of those lollipops

Dato: 15.12.2012 Klokken: 10:07 Kommentarer: 0

Har jo som sagt julekalender med Nora denne julen. Har vrt ganske drlig p vise hva jeg har ftt. Jeg har ftt s mye fint. I gr fikk jeg for eksempel de her.

Har du jeulekalender?

De ble tatt i gr.

bokeh

Dato: 24.11.2012 Klokken: 23:36 Kommentarer: 3

N har jeg besk av Nora. Vi har laget brownies og n skal vi se film. Koselig. I dag pnet forresten julegata her jeg bor. Det blir s koselig med alle lysene og alt, s fint! Her jeg bor ser vi jo ned p gata og selve sentrum, s da er det bare til se ut vinduet og der blir man mtt med julestemning. Hihi.

Hva gjr du i kveld?

slutten av hsten

Dato: 14.11.2012 Klokken: 12:55 Kommentarer: 3

N er det ikke lenge til vi er kommet halvveis i november. Tiden gr s fort, og om ikke lenge er det allerede jul. Det blir mrkere og mrkere, og snart er hstens fine farger dekket av sn (forhpentligvis). Kjenner jeg gleder meg til juletider, selv om mrket hadde vi klart oss uten.

Dato: 31.10.2012 Klokken: 14:40 Kommentarer: 6

Noen av bildene du likte?

en hstdag i oktober

Dato: 24.10.2012 Klokken: 19:42 Kommentarer: 8

I dag har jeg jobbet med et kseri om kjrlighet. Det ble ikke spesielt morsomt, men det fr duge. Har et par andre lekser som jeg ogs burde f gjort, men en lang dusj frister mer. :-)

fly, fly, avsted

Dato: 10.10.2012 Klokken: 19:29 Kommentarer: 3

bilder fra hsten i fjor

autumn

Dato: 10.10.2012 Klokken: 13:00 Kommentarer: 7

black and white

Dato: 08.10.2012 Klokken: 09:30 Kommentarer: 16

Mandag. Fin mandag - frste dag i ferien. I dag skal jeg ligge strekke meg i senga helt til kroppen tvinger meg opp. Jeg skal gjre ting jeg ikke vanligvis fr tid til. Jeg skal, jeg skal, jeg skal nye ferien♥

Hva skal du denne mandagen?

MIN SEPTEMBER

Dato: 02.10.2012 Klokken: 22:47 Kommentarer: 3

Noen bilder fra min september. September har vrt en mned bestende av mye skole, fotball, bursdag og generelt en litt stressende hverdag. Har postet alt for lite bilder og innlegg denne mneden, s skal prve skjerpe meg!

CANDY

Dato: 24.09.2012 Klokken: 15:35 Kommentarer: 5

godbiter fra sommeren

PINK ROSES

Dato: 16.09.2012 Klokken: 14:33 Kommentarer: 7

MIN AUGUST

Dato: 02.09.2012 Klokken: 11:56 Kommentarer: 11

Da var allerede den siste av rets sommermneder p vei ut dren, og september str for tur. September betyr bursdagsmned, wiho. September betyr ogs at vi nrmer oss vinter, mrke og kulde, og at det blir bare mer og mer stress p skolen. Vel, august var fin, s velkommen inn september.

N drar jeg til Odda for spille kamp, Ha en fin sndag!

Noen bilder du likte?

NOE SAVNE VED SOMMEREN

Dato: 30.08.2012 Klokken: 18:20 Kommentarer: 8

♥ hytteturer med fine jenter

♥ g rundt i lette klr hele dagen lang

♥ spise akkurat det man har lyst p

♥ dra til varmere strk

♥ plukke br i hagen

♥ dra p piknick med de nrmeste

♥ bade i varmt syden vann

♥ vre halvveis brun p beina

♥ samle gode minne p hnden, sammen med malingsflekker fra rets sommerjobb

♥ fly

Hva synes du om bildene? Hva savner du med sommeren?

MESSY HAIR

Dato: 28.08.2012 Klokken: 16:14 Kommentarer: 14

Hva synes du om bildan?

SOMMER 2012

Dato: 22.08.2012 Klokken: 22:45 Kommentarer: 4

Fredag 15.juni, fikk jeg vite at jeg ikke var komt opp i eksamen og kunne derfor dra hjem fra skolen og vite at jeg trengte ikke mte opp fr 8 uker senere. Sommerferien kunne begynne. Jeg startet det som har vrt en fantastisk ferie med feire bursdagen til en av mine nrmeste venninner, Mette.

Den 20. juni hadde Synnve bursdag, og vi, jentene, overrasket henne p dren med kake, hatter og ballonger.

Senere p dagen dro jeg p hyttetur med Nora og Marie. Da laget vi pizza, sg film og dro p bttur og fisketur. Vi koste oss s mye at vi avtalte dra p hyttetur i slutten av ferien ogs. Og det gjorde vi!

Etter en fin hyttetur jobbet jeg en uke p fotballskole fr jeg dro ned til det varme paradis sammen med min bestevenninne. I Spania koste vi oss med varme late dager p stranden og fine middagsstunder i byen om kvelden. Beskte ogs flere sm og store byer. Hadde to flotte uker der, og savner det allerede.

Etter en uke hjemme med gode venner og trening hver eneste dag dro vi p Dana Cup. En helt konge uke, som vil vre noe av det morsomeste, kjekkeste og mest minnerike tingene jeg har gjort i sommer.

Etter en uke i Danmark, var jeg syk en uke. Det var vel den kjedeligeste uken i hele ferien. Etter den alt for lange forkjlelsen var over dro jeg p familiemiddag til Krko, gikk p blbrplukketur med Astrid og cafebesk med Nora. Slik sommeren hjemme skal vre.

De siste ukene har jeg brukt p plukke br, kosekvelder og dager sammen med gode venninner, frokostsamlinger hos meg og turer p Vikjo og p picnik.

Jeg avsluttet denne fine sommerferien p samme mte som jeg startet den, p hyttetur med mine to beste venninner.

Hvordan har din sommer vrt?

SOMMERPREG

Dato: 17.08.2012 Klokken: 09:57 Kommentarer: 3

Disse bildene minner meg veldig om hvordan norsk sommer er.

N drar jeg p hyttetur. Ha en fin fredag alle sammen!

VED EN LANDEVEI

Dato: 08.08.2012 Klokken: 20:03 Kommentarer: 11

OUT PICKING BERRIES

Dato: 06.08.2012 Klokken: 17:07 Kommentarer: 12

BLUBERRIES

Dato: 06.08.2012 Klokken: 01:18 Kommentarer: 8

Hva er vel mer sommer enn blbr?

SOMMER

Dato: 03.08.2012 Klokken: 00:28 Kommentarer: 8

sm herligheter om sommeren

KISS

Dato: 02.08.2012 Klokken: 13:10 Kommentarer: 13

DRMMEFANGER

Dato: 01.08.2012 Klokken: 11:08 Kommentarer: 6

Denne drmmefangeren er plassert over sengen min. Den henger der i taket og skal fange mine drmmer gjennom natten. For det er vel det den er for; drmme-fanger?

Hva synest du om bildene? Har du en drmmefanger?

MIN JULI

Dato: 31.07.2012 Klokken: 15:09 Kommentarer: 7

BILDER FRA SPANIA

Dato: 26.07.2012 Klokken: 23:16 Kommentarer: 2

Hele Spania er jo dekket av desse fine rosa blomstene.

Ah, bassengene. Herligherligherlig.

Vel, det var siste rest av bildene fra Spania. Har mange flere selvflgelig, men de er bare de samme stedene, tingene osv.

DAGSTUR TIL MALAGA

Dato: 24.07.2012 Klokken: 11:27 Kommentarer: 2

Her kommer enda litt flere bilder fra Spania. Hper ikke jeg kjeder dere helt ut med bare bilder fra ferien, haha. Vel, en dag dro vi inn til Malaga for oppleve den byen litt. Malaga ligger ca 45 min fra Nerja.

En ganske s stor by!

Broderen.

I Malaga sentrum var det en godteributikk som hadde ALT. herre s mye godt!

Deler av gulvet var dekket med tyggiskuler.

Nam, nam nam..

Midt p gata kom det en mann gende med papegyen sin og vi bare "N" og da spurte han om vi ville holde den. Frida hadde veldig lyst s hun sa ja. Jeg holdt meg som fotograf, trenger ikke ha dyret opp meg, ved siden av er helt fint det og.

Vi var ogs nede p bryggen i Malaga,den minner faktisk veldig om Akerbrygge, spr du meg.

Vi var ogs innom en kjempefin restaurant da vi var i Malaga. Der hadde de en helt nydelig csarsalat. Hadde jeg bare husket hva restauranten heter...

S senere dro vi ut p shopping, men da var jeg litt lat p kamerasiden.

CLOUDS

Dato: 20.07.2012 Klokken: 00:07 Kommentarer: 3

Clouds are made up of many millions of miniscule water droplets which are formed when moist warm air rises up into the sky and is then cooled down.

Hva synest du om bildet?

VAMOS A LA PLAYA

Dato: 18.07.2012 Klokken: 01:13 Kommentarer: 6

Bilder fra en stranddag langs spanskekysten.

Nr vi er i Nerja er vi alltid p en strand som heter Burriana. Der har de mye utvalg av utleie av bananbter og tilbud om sitte i tube. Det er ogs lekeplasser til barna og volleyballbaner til de som vil gjre det. For ikke snakke om alle kioskene, matbutikkene og suvenirbutikkene.

Ogs p stranden er det fult mulig f kjpt armbnd. Haha, heaven♥

I NERJAS SMALE GATER

Dato: 17.07.2012 Klokken: 18:01 Kommentarer: 5

N kommer litt flere bilder fra Spania. Bildene er fra forskjelling dager.

Nesten hver kveld vi var p vei ned til byen for spise ble vi mtt av dette bl toget. Ett stt lite tok som tilbyr deg en rundtur i Nerja-by.

Nede i byen gr man forbi tusenvis (neida, ikke s mange, men ganske mange) sm boder og butikker som selger slike armbnd som dette. Er det noe som minner meg om syden er det akkurat slike armbnd. Selv fikk jeg med meg hjem fem armbnd i de knsjeste fargene man finner.

Hovudsaklig la vi ut p desse byturene for finne oss en restaurant spise p. Og det gjor vi jo selvflgelig alltid. Det er jo s mange fine restauranter med s mye god mat i utlandet. Jeg har levd p kylling hele ferien, ah.. elsker kylling.♥

Ute p ballkongen i Nerja kan man se de fineste strendene langs spanskekysten, spr du meg. Det er s fint der.

Er det noe jeg virkelig savner n som jeg har komt hjem, er det det g til byen. Hele atmosfren, den fine kveldstemperaturen, stemningen og maten der nede er helt himmelsk.

FLYTUREN

Dato: 15.07.2012 Klokken: 01:29 Kommentarer: 6

Tenkte jeg kunne dele litt bilder og antrekk fra Spania med dere, siden jeg ikke har ftt delt noe som helst kamerabilder fra der nede. S her kommer litt bilder fra flyturen ned. Vi dro ikke fr klokken var 19.00 s vi kom ned dit ca. 23.00. Var en helt grei flytur, litt trangt, men men..

Fr man reiser utenlands m man jo alltid f med seg noen godbiter fra taxfree'n, s det gjorde vi jo da. M jo handle inn mat nr man skal ut fly.

Jeg synest det egentlig er ganske s fasinerende fly. Du ser s mye mer enn hva du egentlig pleier f sett. Slik som skyer.

Noen kjpte seg mat p flyet, mens Nora og jeg spiste m&m, hva har man ellers taxfree til?

Ellers fikk vi tiden til g med musikk, kortspill og ludo. Dere kan vel gjette hvem som vant? (ikke meg i alle fall) Haha.

Da vi landet ble vi mtt med 30 grader klokken 11 p kvelden. Ah, herlig. La paradiset begynne.

MIN JUNI

Dato: 03.07.2012 Klokken: 00:08 Kommentarer: 6

TREES ARE THE LONGEST LIVING ORGANISM ON THE PLANET

Dato: 25.06.2012 Klokken: 23:50 Kommentarer: 5

noen bilder fra hytteturen

FLOWER PRINTED LACE TOP

Dato: 11.06.2012 Klokken: 11:58 Kommentarer: 9

Hva synest du om toppen?

MIN MAI

Dato: 31.05.2012 Klokken: 16:13 Kommentarer: 4

Noen bilder du likte?

BUBBLES

Dato: 19.05.2012 Klokken: 00:31 Kommentarer: 11

Barn.17.mai.Glede.Bobler.Minner. Barndom

YESTERDAY'S CUPCAKES

Dato: 03.05.2012 Klokken: 15:29 Kommentarer: 3

Var like gode som de ser ut. Hihi.

MIN APRIL

Dato: 02.05.2012 Klokken: 18:28 Kommentarer: 1

Her er noe av det jeg har delt p bloggen som jeg har gjort denne mneden.

Inspirasjon hentet fra indaz.blogg.no.

Hvordan har din blogg vrt?

CUPCAKES

Dato: 19.04.2012 Klokken: 00:30 Kommentarer: 6

Ah, s gode! Nora serverte de beste muffinsene i dag, vann til munn.♥

HAIR BOW

Dato: 14.04.2012 Klokken: 16:04 Kommentarer: 1

Hva synest du om bildet?

I FOTOARKIVET

Dato: 13.04.2012 Klokken: 17:13 Kommentarer: 0

Liker s godt finne frem gamle bilder. Da kan man tenke tilbake p gode minner. Det er s fint. Blandt annet desse bildene fra hstferien da jeg var i Oslo:

I PSKEEGGET

Dato: 05.04.2012 Klokken: 17:42 Kommentarer: 0

VANN TIL MUNN..

Dato: 04.04.2012 Klokken: 16:18 Kommentarer: 3

Vil tro bildene taler for seg selv?

NORDMENN SPISER 25 000 000 PLATER KVIKKLUNCH I PSKEFERIEN

Dato: 02.04.2012 Klokken: 22:10 Kommentarer: 0

Hva synest du om bildene? Spiser du mye Kvikklunch?

VRTEGN

Dato: 01.04.2012 Klokken: 19:43 Kommentarer: 0

Sm pusekatter og hestehover. Ah, s deilig vite at det snart er vr og s sommer.♥

I FOTOARKIVET

Dato: 29.03.2012 Klokken: 10:17 Kommentarer: 1

TREASURE BOX

Dato: 08.03.2012 Klokken: 16:45 Kommentarer: 0

Oppi denne boksen befinner det seg alle mine skatter fra jeg var liten. Armbnd, brev og hemmeligheter. Veldig kjekt ha. En boks full av minner fra jeg var liten.